Avatar billede Beach Mester
23. december 2003 - 01:25 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

Den ultimative morsomme mandelgave

OK, kom så frem med de bedste forslag til en mandelgave som folk vil hygge / grine af, men samtidig kan bruges af vinderen af denne!

Kan sikkert bruges af flere (læs: mange) E-brugere og opretter ikke en debat men mere en idebank hvis der er andre end mig der har fået "tjansen" og ikke lige er til grise af moste mandler!

Skal self. kunne bruges af både børn og voksne, og må måske være inden for rimlighedens grænser da der vel ikke er mange der drøner ud og køber et vinslot til den heldige:-)

Så.... Nogle der er gode til at finde på?

0 point til platte (ifgl. mig) ideér
1 point til noget der (på min HDD) kunne bruges
30 point til den der komme frem med det som jeg ikke selv kunne finde på!

//Beach
Avatar billede ird Praktikant
23. december 2003 - 08:42 #1
Avatar billede ird Praktikant
23. december 2003 - 08:45 #2
Personlig er jeg mest til mindre seriøse gaver.

Pejse- og pausefisk DVD
Bog om bilture i Danmark
Et mandelgave vandretrofæ i form af fx. en kirsebærsovsekande med året navn indgravert, en køleskabsmagnet eller anden ting, som kan genbruges år efter år.
En pose brændte mandler
Et bonzaitræ
En flot lyskræns med små rispapirslamper eller ligende.
Gavekort til en tigerbutik.
Avatar billede ird Praktikant
23. december 2003 - 08:46 #3
Avatar billede ird Praktikant
23. december 2003 - 08:47 #4
Avatar billede kenp Novice
23. december 2003 - 10:21 #5
Det vi har købt som mandlegave, det er en flaske barbieskumbad på 1 liter, fuldstændig grim, men kan bruges af alle (selv om de fleste nok ikke vil bruge det)
Avatar billede fcs Novice
23. december 2003 - 11:06 #6
Min ide retter sig nok ikke så meget til det alle-yngste publikum, da de sikkert ikke vil kunne forstå den,  men I får den alligevel:

Købe en 5 ugers lynlotto-kupon. Måske bliver det en super-fed mandelgave, måske bliver det bare spændende at checke den. hvis budgettet ikke er så stort, kan man bare købe en eller to en-ugers lynlotto i stedet for.

Hygge og glædelig jul til alle ARTIGE eksperten-brugere

FCS/Peter
Avatar billede kenp Novice
23. december 2003 - 11:09 #7
så kan det da ikke være til dig ;)
Avatar billede fcs Novice
23. december 2003 - 11:13 #8
Hvem, mig??? (Blink, blink) Hvad mener du? Har jeg da ikke været artig?
Avatar billede kenp Novice
23. december 2003 - 11:45 #9
fcs ->coadmins (og tidligere coadmin) har aldrig været artige ;)
Avatar billede psychoras Novice
23. december 2003 - 11:53 #10
Avatar billede ird Praktikant
23. december 2003 - 14:57 #11
ILM Fcs :)
Avatar billede hijklm Juniormester
24. december 2003 - 01:52 #12
Avatar billede Beach Mester
24. december 2003 - 01:58 #13
Oki, jeg nåede self. ikke at få købt noget. Så jeg fik kranen til at købe et eller andet jeg ikke må få at vide hvad er???

Af de der er kommet frem må jeg jo nok sige at psychoras kom frem med ikke lige kunne bruges. Men der var så meget andet junk på gadgets sider som klart vil blive brugt næste gang jeg får den tvivlsomme tjans:-) Takker -> 30 point til dig.

Lottokupon er måske (kan blive) ganske fed hvis de rigtige tal kommer ud, men den er lidt svær at "bruge" og der er nok ikke de store mulighedder for at det oven i det også bliver til en god griner for alle rundt om det fede julebord.

Ird, denne gang vinder du ikke *S* Nok ikke noget der sådan lige falder i famm. Jensens smag. Det ska sgu være noget med lidt mere gang i:-)

Barbieskumbad:-) Hæ hæ.... Den kan jeg bruge til noget helt andet. Vi har en chauffør hos os der kører rundt i en lysserød lastbil, er blond og uden hjerne. Sådan en ska han da ha i nytårsgave ski sgu da. Men hvor i hulen køber jeg sådan noget bras???
Det kan du jo komme med som et svar så du kan få et helt point *LOL*

Eller er der jo bare et ønske fra Roskilde om en glædelig jul til jer alle...

//Beach
Avatar billede kenp Novice
24. december 2003 - 09:48 #14
du kan købe det barbieskumbad i kvickly, jeg fandt det i kvickly i Roskilde lige ved kassen (kasse 1) og det er den som ligger oppe ved gågaden.
Avatar billede nyegaard Nybegynder
24. december 2003 - 10:33 #15
Gå i Tigeren...det vrimler med lort derinde .' )

God Jul...OG håber fandme ik at der er nogle der sidder og søger inspiration nu (Læs dato/tid)

Men glædelig jul til alle!!!
Avatar billede kenp Novice
24. december 2003 - 10:50 #16
hvis man mangler noget nu så skal man ihvertfald på tanken for at klare det ;)