Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2004 - 21:19 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

EAN 13 Stregkode font

Er der nogen der kan klare et link til en gratis EAN 13 stregkode font?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. januar 2004 - 21:24 #1
Avatar billede -bom- Nybegynder
19. januar 2004 - 21:27 #2
http://www.barcodefontshop.com/web/windows_ean13_font.html

Free download
Download the free Windows evaluation sample installer, including the Barcode Wizard™ and the TrueType and ATM Type 1 EAN13 Match™ fonts. It works exactly like the full product, except the font does not print all numbers (1 and 6 missing), but it can be used for test scans with codes that do not contain them. At the end of download, simply click on "Open" to install.
Avatar billede -bom- Nybegynder
19. januar 2004 - 21:28 #3
Hvad der var ingen, og så er der kommet et svar 3 min før,
Hvor hurtigt opdateres der herinde ???
Avatar billede club-p Nybegynder
19. januar 2004 - 21:31 #4
kan man så benytte en rigtigt ean 13 stregkode gratis
Avatar billede -bom- Nybegynder
19. januar 2004 - 21:32 #5
måske denne her er bedre.
http://www.sofotex.com/Morovia-UPC-A-UPC-E-EAN-8-EAN-13-Bookland-Barcode-Fontware-download_L15334.html

License:  Shareware
Price/Registration Fee : $99
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2004 - 22:15 #6
Tak. Men der er ikke nogle af de pågældende svar der giver adgang til en gratis font... Hvis tallene 1 og 6 mangler er der jo ikke meget sjov ved en stregkode *s*
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2004 - 23:11 #7
Har fundet en font på http://www.softlookup.com/preview/dis17682.html. Det er shareware og koster 10$. Det er selv mit bedste bud. MEN hvordan sikrer man at fonten skrives ud i en størrelse der kan læses? Jeg har prøvet at indsætte den i word (har scannet en anden stregkode) og ændret cifrene til EAN13 fonten. Men så kan den ikke scannes igen!? Nogle bud på om det kan være cifrene eller størrelsen det er galt med?
Avatar billede hcma Novice
19. januar 2004 - 23:34 #8
http://www.avery.dk/dk1/downloads/software.jsp
Dette gratis program kan konstruere stregkoder (også EAN13) og samtidig udregne kontrolciffer.'
Avatar billede hcma Novice
19. januar 2004 - 23:35 #9
forkert link.
skal være dette:  http://www.avery.dk/dk1/downloads/design2000.jsp
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2004 - 09:08 #10
Tak til Catbody, men det er et program til at lave stregkoder med. Ikke en font så vidt jeg kan se...
Avatar billede hcma Novice
20. januar 2004 - 11:52 #11
korrekt > den indbyggede font er en standardfont, som man er sikker på kan læses.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2004 - 12:29 #12
Har testet det. Jeg tror ikke umiddelbart at det er en font, men et stykke grafik der dannes. Desværre... For det er ikke en font der er tilgængelig udenfor programmet...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. marts 2004 - 21:37 #14
Er det ikke ved at være tid til lidt responds eller evt. lukketid ?
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2004 - 08:33 #15
Jo - Jeg havde egenligt tænkt mig at dele lidt point ud bland respondenterne. Det helt rigtige bud er ikke kommet, men der har jo været nogle gode forsøg.

Men jeg kan faktisk ikke umiddelbart finde ud af det. Kan heller ikke se hvor jeg lukker spørgsmålet. Så det er måske det jeg skal have hjælpe til...
Avatar billede hcma Novice
16. marts 2004 - 10:54 #16
du beder dem. der har fortjent point. om hver især at lægge et svar. Når du så har gjort det, markerer du deres navne (lige til venstre for accepter-knappen) og trykker efterfølgende på accepter.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2004 - 11:10 #17
ok. tak. Det er selvfølgelig fordi der er forskel på kommentarer og svar...

Så hvis der er nogle der vil have andel i points, så siger i lige til *S*
Avatar billede hcma Novice
16. marts 2004 - 11:16 #18
skanderby >> du bestemmer, hvem der har fortjent points, så du skal bede dem om at lægge et svar. Hvis ingen har fortjent point, lægger du selv et svar og accepterer så dig selv.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2004 - 11:30 #19
Catbody >>Tak for hjælpen. Kan du ikke lige lave et "svar", så får du point.
Avatar billede hcma Novice
16. marts 2004 - 11:39 #20
svar