Avatar billede ALS Praktikant
11. marts 2004 - 10:01 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Søges: Icon med en drink

Jeg mangler et lille Windows-icon, der viser en drink (f.eks. et cocktail-glas eller lignende).

Er det i XP-stil er det bare helt perfekt, men det er ikke et krav.

Der er point til det bedst egnede icon :o)
Avatar billede snowball Novice
11. marts 2004 - 10:17 #1
Avatar billede ALS Praktikant
11. marts 2004 - 10:25 #2
Det er ikke Windows-icon, men GIF- og JPG-filer.
Kunne klares med en konvertering, men størrelse passer ikke, desuden er de fleste "full-color" hvilket et icon ikke er.
Avatar billede snowball Novice
11. marts 2004 - 10:42 #3
http://www.aha-soft.com/anytoicon/ - større er problemet vel ikke. Klarer både format og størrelse.
Avatar billede ALS Praktikant
11. marts 2004 - 11:01 #4
snowball >> Du har tydeligvis ikke selv prøvet at konvertere f.eks. et JPG-billede til et lille Windows-icon med reduceret farverdybde. Det er ud af h...... til.

Mit spørgsmål gik ganske enkelt på et Windows-icon, ikke på tilfældige GIF- og JPG-filer fra Google.
Når jeg udlover 100 point, er det fordi jeg gerne vil have et lidt mere kvalificeret bud ;o)
Avatar billede snowball Novice
11. marts 2004 - 11:05 #5
ib-rene-cairo: Jeg har tilfældigvis selv brugt Any to Icon til netop den opgave flere gange, og hver gang har resultatet været brugbar ;o)
Avatar billede ALS Praktikant
13. marts 2004 - 23:07 #6
Opgiver