Avatar billede piopakk Nybegynder
03. maj 2004 - 16:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken TFT skærm kan klare hurtige shooterspil?

Jeg har længe været pa jagt efter en god tft-skærm, som kan håndtere nye pcspil flydende og uden sløring i form af for stor respons-tid. Jeg er efter søgen på nettet blevet forvirret.

Jeg kan simpelthen ikke se hvilken skærm der decideret er egnet til spilbrug.

Hvilken 19'tommer TFT skærm er idag det bedste valg, når vi snakker spil som farcry, UT2004 osv
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
03. maj 2004 - 16:57 #1
Hvis det skal være decideret egnet til spil, så er løsningen en crt-skærm!

Sidste nummer af Alt om Data har en test af fladskærme hvor Acers kom ind som både bedst og billigst. Der har en responstid på under 16 ms, hvilket brude være ok. Ved ikke om de har en 19" også.

Se mere her:

http://www.pc-manden.dk/modules.php?op=modload&name=PagEd&file=index&page_id=25
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/09/04/2459825
http://www.acer.dk/acereuro/page4.do?dau22.oid=4073&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&ctx1=DK&crc=4094716999
Avatar billede lede Nybegynder
09. maj 2004 - 20:52 #2
De skrev i samme artikel at Samsung 172X var klart bedst til spil. (12ms)
Avatar billede lede Nybegynder
09. maj 2004 - 20:53 #3
Det bedste valg i 19" er dog Samsung 193P, men den er dyr.
Avatar billede lomse Nybegynder
14. maj 2004 - 19:56 #4
Der er ikke nogen flade skærme, som kan håndtere spil, flydende og uden slør. Så kan godt forstå at du ikke kan finde nogen. Ærgeligt, da det ville være dejligt at få en flad på bordet, i stedet for det store skrummel af en ctr.
Avatar billede lede Nybegynder
22. maj 2004 - 09:00 #5