Avatar billede tiger_dk Mester
03. juni 2004 - 16:20 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Fejlnummer: 0x800CCC0E

--------------Fejlnummer: 0x800CCC0E----------

Jeg har så lige det strigt modsatte, jeg kan ikke modtage, men godt sende. Den fejlmeddelse jeg får er: Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: '127.0.0.1', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10061, Fejlnummer: 0x800CCC0E  !

Det startede lige efter jeg prøvede nogen spam blokeres, til Outlook Express, det var sådan, det virker fint det ene min. også min efter meldte den fejl !

Det var efter spam filteret som jeg vil prøve, blev slettet, problemet op stod, det er faktisk skide forsterende !

Apopro Indgående og Udgående Post, så er der ved indgående: 127.0.0.1 og ved udgående er det smtp.mail.dk, sådan fik jeg det vide ved support da jeg ringende der ind engang, men jeg tror ikke det er problemmet, hvad er det så !

Mvh
Tiger_dk
Avatar billede le_bon Nybegynder
03. juni 2004 - 16:25 #1
Avatar billede le_bon Nybegynder
03. juni 2004 - 16:26 #2
Avatar billede tiger_dk Mester
03. juni 2004 - 23:24 #3
Jeg vil lige prøve at kigge på det !
Avatar billede tiger_dk Mester
10. juni 2004 - 17:11 #4
Det er sku fint det der står der, men det er sku også lige med at forstå det !! Vil du, hvis du kan på dansk, forklare hvad det endlig er, at jeg gøre, for det der står her gør det kun mere forvirrende end det i forvejen er !!

Hvad skal der stå i Indgående Post POP3 og Udgående Post SMTP ?
Avatar billede le_bon Nybegynder
10. juni 2004 - 17:59 #5
Ang. POP3 og SMTP - Det kommer an på hvem din internetudbyder er. Det må stå i en mail, eller en brev som du har modtaget i forbindelse med oprettelsen. Prøv at finde det først, og hvis det ikke hjælper, så må vi kigge nærmere på det.
Avatar billede tiger_dk Mester
10. juni 2004 - 19:30 #6
Internetudbyderen er TDC og jeg har engang snakket med support og der fik jeg også en løsning, pga. vi skiftede over til bredbånd. Det har virkede fint lige intil det med det skide spam filter, åbenbart skulle prøves, så er så blevet sleyttet igen (faktisk så gik der kuk i det efter det var blevet slettet, (det må have lavet en eller form ændring, for der er gået kuk i det hele, jeg kun sende ikke modtage)
Avatar billede tiger_dk Mester
11. juni 2004 - 12:01 #7
Kan det der står i dette indlæg "kan ikke modtage mails" relitere noget til mit problem ? kan det hjælpe det der står der i ?
Avatar billede le_bon Nybegynder
11. juni 2004 - 12:19 #8
Jeg er ikke helt med...??
Avatar billede tiger_dk Mester
11. juni 2004 - 19:49 #9
Jo, den person havde også problemer med at hente post, men kunne godt sende post. Kunne det måske tænkes, det han blev rådet til der, også kunne afhjælpe mit problem ?
Avatar billede tiger_dk Mester
12. juni 2004 - 12:30 #10
På deres side står der, at man skal skrive pop3.mail.dk og smtp.mail.dk , men det virker ikke ! Derfor ringende jeg der ind og fik noget andet at vide, men nu er der somsagt gået fuldstændig kuk i det !
Avatar billede tiger_dk Mester
12. juni 2004 - 19:47 #11
Jeg fået det til at køre igen !

Løsning: Slet den gamle konto og opret en ny, så virker det som det skal igen !
Avatar billede thedeathart Nybegynder
12. juni 2004 - 19:53 #12
127.0.0.1 som mailserver ?

det vil kræve at du har den installeret på din egen pc.
da 127.0.0.1 = localhost = ens egen pc.
Avatar billede tiger_dk Mester
12. juni 2004 - 20:17 #13
Se bort fra 127.0.0.1, jeg har oprettet en hel ny konto, hvor det er pop3.mail.dk og smtp.mail.dk der er gældene ved ind og udgåendepost!
Avatar billede le_bon Nybegynder
13. juni 2004 - 19:56 #14
Godt arbejde! Jeg tror også jeg var ved at løbe tør for idéer. c",)
Avatar billede tiger_dk Mester
14. juni 2004 - 00:10 #15
Tak'er, god sommer (-: !
Avatar billede tiger_dk Mester
20. juni 2004 - 01:47 #16
Jeg skal lige have have en kommentar fra dig, så jeg kan give dig nogle point !
Avatar billede tiger_dk Mester
20. juni 2004 - 01:48 #17
Ups ! Sorry det var ikke lige mening, de røj tilbage på min konto, jeg håber du kan leve med ikke at fået nogle point !