Avatar billede brianmilan Juniormester
29. juli 2004 - 18:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Java Fejlmeddelse.

Hej,

Jeg har et lille problem med min Java, den vil ikke virke inde på Netdate, men min netbank og f.eks. inde på TV2-spil virker den fint, ved i hvad der evt. kan være galt? Den version af Java jeg kører med nu hedder j2re1.4.2_04, jeg har også prøvet at installere Java VM, men det virkede desværre heller ikke...

Venlig hilsen
Brian
Avatar billede sollie Nybegynder
23. april 2005 - 20:19 #1
Avatar billede glasvand Nybegynder
29. juli 2005 - 08:21 #2
Hejsa. Jeg ved godt det ikke er et svar men mine spørgsmål til dig brian betyder noget for mig hvis du ser dette her.Jeg forsøger selv at få tv2 til at virke - men det vil det bare ikke. Mit problem er at den viser siderne forkert. På selve siden med alle bordene der er der en bjælke forneden hvor der står advarsel java-applet startet og den skjuler for chatfeltet man skriver sine chatbeskeder i. Jeg kan godt flytte værktøjslinien ned inden jeg går ind i et rum og så sætte den på plads bagefter for så får jeg et rigtigti udseende vindue - bare ikke i spillevinduet. Der er hele proceslinien lige til at skimte i bunden af skærmen. Jeg kan ikke klikke på vindues-knapperne sådan at jeg skifter vinduer....

når jeg er her på eksperten så står der på den knap for det vindue eksperten | Internet .. og når jeg logger ind på tv2 står der adressen http://tv2 ... og det er jo forkert. Der skulle jo ikke stå adressen - men noget andet. Det er som om jeg ikke kan få java til at virke med internet explorer. Og jeg bruger microsofts java virtual machine.
Avatar billede brianmilan Juniormester
23. februar 2011 - 22:47 #3
Hej Sollie, kunne jeg få dig til at lægge et svar, så skal jeg nok få givet dig point.
Avatar billede brianmilan Juniormester
28. august 2014 - 20:29 #4
Lukkes.