Avatar billede xaz_freaz Nybegynder
01. august 2004 - 01:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Motorola V500 unlock hjælp

Hej

Jeg har lige købt en motorola V500 af en som havde sim-låst den til Orange. Jeg ringede og fik en fokert kode af dem, som jeg derefter indtastede 3 gange. Nu siger den at jeg skal kontakte min udbyder. Men hvem er det så, og kan jeg få den låst op selv, for nu har jeg den rigtige unlock kode.

MVH
Kasper

P.S. Har telmore
Avatar billede wannadoo Nybegynder
01. august 2004 - 02:05 #1
Jeg ville mene at det stadig er Orange du skal ringe til. Kan ikke huske hvad der skal til, når koden er blevet tastet forkert 3 gange, men ring til dem, og sæt dem ind i sagen.
Avatar billede xaz_freaz Nybegynder
01. august 2004 - 10:44 #2
Det har jeg gjort... Og de siger at jeg skal sende den til reparation, men det kan da ikke passe at jeg skal til at bruge en masse penge på at sende den til en orange butik og tilbage igen.
Bor i Sønderborg, og den nærmeste butik er vidst i Esbjerg.
Tror du jeg kan jo ind i en sonofon, eller tdc butik og reparere den der ?
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
01. august 2004 - 10:45 #3
ellers betal 100,- og gå ind i en unlock butik og få dem til at gøre det med at kabel, det tager dem ikke mere en 10 min. at lave.
Avatar billede xaz_freaz Nybegynder
01. august 2004 - 10:52 #4
Ja ja... Men tror i at jeg kan få den repareret i en sonofon butik ?
Avatar billede wannadoo Nybegynder
01. august 2004 - 11:59 #5
Det tror jeg ikke du skal regne med. For det er ikke "deres" telefon, så de vil muligvis ikke tilbyde service på den.

Du kunne også ringe til Forbrugerrådet, og høre hvad du skal gøre i sådan en situation. Fortæl dem, at du har fået oplyst en ugyldig kode af Orange, og du har tastet den tre gange, og derefter siger de, at den skal til rep., hvilket koster penge.

For efter min mening, burde Orange åbne telefonen for dig, GRATIS, da de har lavet en brøler.
Avatar billede xaz_freaz Nybegynder
01. august 2004 - 12:11 #6
Hvordan får jeg kontakt på forbrugerrådet ?
Avatar billede wannadoo Nybegynder
01. august 2004 - 12:17 #7
Forbrugerrådets hjemmeside: http://www.forbrugerraadet.dk/

Umiddelbart, hvis jeg var i nævnte situation, ville jeg nok kontakte Teleankenævnet (http://www.forbrugerraadet.dk/klager/tele/).

Ellers kan du ringe til selve Forbrugerrådet, på tlf. 7741 7741, og spørge om vejledning. Men de vil nok henvise dig til Teleankenævnet.

Prøv, held og lykke :)
Avatar billede xaz_freaz Nybegynder
01. august 2004 - 12:28 #8
Tak... Lav lige et svar så du kan få dine point...
Avatar billede wannadoo Nybegynder
01. august 2004 - 12:38 #9
Her med smidt et svar.

Husk: Hvis du støder i problemer, kan du vende tilbage til dette spm. Held & Lykke.
Avatar billede xaz_freaz Nybegynder
01. august 2004 - 12:52 #10
Tak
Avatar billede xaz_freaz Nybegynder
04. august 2004 - 13:21 #11
Jeg har ringet til orange, og de har sendt mig en kuvert så jeg kan sende den ind til dem, på deres regning :) Så tak for hjælpen ;)

MVH
Kasper
Avatar billede cascam Nybegynder
28. oktober 2004 - 10:38 #12
Hej.
Ellers kig på www.0simlaas.dk ! han kan sit kram og kan med garanti hjælpe dig

mvh. cascam
Avatar billede neontetra Nybegynder
20. august 2014 - 11:48 #13
Hvis du har den rigtige oplåsningskode og stadig hvis du får fejl, så er du gør nogle fejl i indtastning af unlock kode. Du kan bedre besøge http://www.mobileunlockguide.com/motorola-V500 og få den gratis oplåsning guide til din Motorola V500. Dette kan give dig en idé om, hvordan du indtaster unlock koden. Held og lykke.