Avatar billede donnib Nybegynder
26. oktober 2004 - 08:59 Der er 1 løsning

PHP performace på IIS6

Hej alle,
Jeg har installeret mig en af de CMS systemer man bruger til butik. Den hedder osCommerce. I kender det sikkert. Problemet er at den loader langsomt første gang hvis den kun er kaldt en gang om dagen f.eks. Kan jeg gøre noget på min IIS6 så den cacher eller andet så jeg slipper for den lange ventetid når jeg prøver at åbne siden første gang? Der er sikkert en timeout eller et eller andet så den tømmer cachen som jeg kan ændre. Det er bare et gæt hvad JEG tror det kan være men jeg venter et forslag fra jer.

Mihai

PS. Egentligt er serveren langsom på hvilken som helst PHP side så det er ikke et problem some r specifik med denne.
Avatar billede donnib Nybegynder
11. marts 2016 - 08:12 #1
test