Avatar billede hefe Nybegynder
30. november 2004 - 09:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Link til frame undersider

Jeg vil lave en forside, hvorfra man ved at klikke på bestemte links ryger ind på en frameside. Afhængigt af hvilket link man trykker på, skal der vises forskellige undersider på frame-siden.

Hvordan skal et sådant link konstrueres således at man ikke alene får vist en frameside, men også en bestemt underside til framesiden?
Avatar billede hefe Nybegynder
30. november 2004 - 09:36 #1
Kan det løses med "ren" HTML?
Avatar billede roenving Novice
03. december 2004 - 04:26 #2
Måske kan du få lidt inspiration ved at kigge på den måder, jeg 'framer' min side:

http://roenving.users.whitehat.dk/WD5Opacity.html

Bemærk ændringen i adresselinjen og se kode/forklaring ved at klikke på teksten nede til venstre !-)
Avatar billede hefe Nybegynder
03. december 2004 - 09:46 #3
Jeg vil helst undgå javascript
Avatar billede roenving Novice
05. december 2004 - 07:21 #4
Det kan du ikke uden at bruge noget serverside script ...
Avatar billede hefe Nybegynder
08. februar 2016 - 13:43 #5
Fik vidst aldrig tildelt dig dine point :)
Avatar billede hefe Nybegynder
08. februar 2016 - 13:44 #6
Fik vidst aldrig tildelt dig dine point :)