Avatar billede historiker Nybegynder
01. december 2004 - 14:20 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Animationer vises ikke længere i browseren

Min browser viser ikke længere animerede billeder. Ved ikke hvad der er sket. Jeg kan godt se animerede billeder i Frontpage, men så snart de ryger ud på hjemmesiden er de væk.

Har to pc´ere og den anden kan godt se animationerne.

Håber virkeligt nogle vil hjælpe.

vh. Historiker
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. december 2004 - 14:25 #1
prøv evt at se hvad der sker hvis du midlertidigt tilføjer det site hvor de ligger til listen over sider du har tillid til - så får du en ide om det kan have noget med sikkerhedsindstillinger at gøre.
hvilke animationer er der tale om, gif, swf eller ??
Avatar billede historiker Nybegynder
01. december 2004 - 14:25 #2
Hvordan gør jeg det ?

Det er gif billeder
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. december 2004 - 14:28 #3
uha, så skal jeg lige have startet en windowsmaskine op, 2 min.
Avatar billede historiker Nybegynder
01. december 2004 - 14:30 #4
Jeg kører XP med SP2 og har på fornemmelse af det opstod i forbindelse med jeg lagde SP2 på - men ikke sikker.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. december 2004 - 14:31 #5
funktioner - indstillinger - fanen sikkerhed - marker websteder du har tillid til, og vælg knappen websteder - fjern kryds i kræv servergodkendelse - indsæt *.testsite.dk (husk stjernen) og _husk_ at sætte krydset i kræv servergodkendelse før du lukker igen
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. december 2004 - 14:32 #6
ok - så har det ret sikkert noget med det at gøre - kan du give mig et link til en side hvor du ikke kan se det?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. december 2004 - 14:35 #7
xp med sp2 viser det i udgangspunktet fint - så der er en fejl et sted .. og den skal vi jo finde
Avatar billede historiker Nybegynder
01. december 2004 - 14:36 #8
www.pokerking.dk jeg kan slet ikke se reklamen under venstre menuen
Avatar billede historiker Nybegynder
01. december 2004 - 14:36 #9
Nu har jeg tilføjet siden og det hjælper ikke.
Avatar billede historiker Nybegynder
01. december 2004 - 14:37 #10
http://www.animationer.dk/ - intet bevæger sig på XP SP2 maskinen
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. december 2004 - 14:38 #11
ok, så gå ind og fjern den igen fra sikre websteder ... kigger lige på det
Avatar billede historiker Nybegynder
01. december 2004 - 14:39 #12
ok
Avatar billede historiker Nybegynder
01. december 2004 - 14:41 #13
Funktioner > indstillinger > avanceret > multimedier > afspil animationer på websider - ER vinklet af.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. december 2004 - 14:45 #14
jeg er blank (den med afspil animationer har kun betydning for at gif-en vises statisk eller animeret). desværre kan jeg ikke lige se hvad der kan være galt
håber at der kommer et lyst hoved forbi :-)
Avatar billede historiker Nybegynder
01. december 2004 - 14:47 #15
Tak for forsøget

- håber nogen andre vil hjælpe!
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2004 - 16:38 #16
Prøv at kigge her. En opdatering af Sun Java til SP2. Når download-boksen dukker op, kan du bare lukke den og derefter downloade manuelt (hvis det altså er her fejlen ligger)

http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp
Avatar billede historiker Nybegynder
01. december 2004 - 17:30 #17
Det hjalp ikke ... :o(
Avatar billede milter Ekspert
01. december 2004 - 17:44 #18
Nu har jeg ikke selv installeret SP2, men måske er der noget her, som kan lede dig på sporet:

http://www.eksperten.dk/artikler/459
Avatar billede historiker Nybegynder
02. december 2004 - 09:27 #19
OK, prøver at kigge på det.
Animationerne virker iøvrigt også i Outlook - så det er lige netop  browseren IE 6.0 der er et problem.
Avatar billede historiker Nybegynder
02. december 2004 - 09:33 #20
Jeg synes ikke jeg kan finde noget der bringer mig på sporet :o(
Avatar billede historiker Nybegynder
02. december 2004 - 09:37 #21
Lukker denne tråd, og forhøjer point til max.