Avatar billede ibnielsen Seniormester
12. december 2004 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fejl i installering af java pluggins

Jeg kører windows xp, og har ikke installeret msinternetexplorer men  fjernet den, og installeret mozilla firefox.
Jeg får på mange internetsider besked om, at jeg mangler pluggins, og her java, men hvis jeg prøver at installere den, siger den at:
installations pakken ikke kan åbnes.¨
Jeg har downloadet flere versioner manuelt fra suns side, men heller ikke disse virker.
Min homebanking virker heller ikke, og den siger også, jeg skal have  installet denne pluginn??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. december 2004 - 17:33 #1
Det er et kendt problem at f.eks bank ikke understøtter mozilla og java, men kun IE og java.
Måske kan denne side hjælpe:
http://plugindoc.mozdev.org/faqs/java.html
Kig efter registry fixet under Windows.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
12. december 2004 - 17:46 #2
Jeg har kørt fixet, og derefter atter prøvet at installeret plugins.
Jeg har prøvet med jre_1_5_0-windows-i586-iftw.exe og ældre versioner.
Homebanking mozilla siden florsøger at installere sunjava j2se50.
I alle tilfælde kommer en dialogboks, og siger, 'denne installationspakke kunne ikke åbnes, .......'
Avatar billede ibnielsen Seniormester
06. maj 2016 - 08:31 #3
opgivet