Avatar billede boris Juniormester
16. december 2004 - 22:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Registrering af æbleølogåse.dk fup?

Er der nogen som kan sige, om domænet www.erslev-autoværksted.dk overhovedet er sat rigtigt op, så det peger på noget som helst og er det egentlig ikke ganske få danskere, som kan se sådan et domæne?
Jeg kan i hvertfald ikke få det frem, men jeg kan heller ikke finde andre æøå.dk domæner
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. december 2004 - 22:48 #1
Det virker skam fint. Joh, men antallet af IE-brugere er jo faldende. Det er
IE uden et plugin, der er problemet. Alle andre bare rimeligt nye browsere kan
sagtens klare det.  :)
Avatar billede fromsej Praktikant
16. december 2004 - 22:49 #2
Det virker fint her.
Du skal bruge Verisign plugin for at se ÆØÅ.
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. december 2004 - 22:49 #3
virker helt fint her. ( Firefox )
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. december 2004 - 22:51 #4
Ahem, man skal ikke bruge verisign plugin - man skal bruge en anden browser .... hehe
Avatar billede bredker Nybegynder
16. december 2004 - 22:54 #5
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. december 2004 - 22:55 #6
eller hent Firefox på www.getfirefox.com :o)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. december 2004 - 22:57 #7
Men til det alvorlige. Det er nok kun et et-cifret procenttal af danskere, der kan se siden med det domæne.

Resten kan blot indtaste www.xn--erslev-autovrksted-zub.dk
Avatar billede baitianlong Nybegynder
16. december 2004 - 23:21 #8
Dem, der kan se den er til gengæld ret heldige, for hven har ikke brug for:

Tilbud på dæk fra kun kr. 1228,- 4 stk. alt inkl.

:)
Avatar billede boris Juniormester
17. december 2004 - 08:53 #9
Point til dem der lægger et svar, og mange tak desuden. I mellemtiden kan jeg også selv se siden i Firefox, det er nok DNS'en som er faldet på plads.
Jeg fatter ikke, hvad meningen er med disse ubrugelige domænenavne.
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. december 2004 - 14:46 #10
meningen er vel at åbne for nogle nye domæner. og hvis IE en dag for installeret plugin i selve browseren, så er det jo et ok domæne hvis man kun ønsker danske kunder.
Avatar billede boris Juniormester
07. maj 2016 - 19:54 #11
afsluttes