Avatar billede henrikmoller Nybegynder
24. januar 2005 - 13:54 Der er 2 kommentarer

Custom Task og søgning

Jeg anvender tasks i Outloook 2003, og har eget faneblad med mine egne felter i. Disse vises fint i oversigten og verden er god.

Nu har jeg hjulpet en kollega i gang med tilsvarende. Han kan ikke åbne en task hvis han har brugt søgefunktionen i tasks. - Outlook kommer med en 'Can't open this item. Can't find this file. Make sure the path and file name are correct'

Ud over at jeg i fremtiden ikke bør hjælpe kolleger, hvad gør jeg for at komme videre?

MVH

Henrik
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
26. januar 2005 - 17:10 #1
Den er åbenbart svær. Nogen forslag til fejlsøgning?
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
04. februar 2005 - 11:36 #2
skruer helt op for point - er i gavehumør lidt tidligt i år :-)