Avatar billede kgn Nybegynder
30. januar 2005 - 14:43 Der er 17 kommentarer

Hjælp kan ikek sende

jeg kan ikek sende mails men modtage.. jeg får følgende meddelse når jeg sender..

Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af serveren. Den afviste e-mail-adresse var 'xxx@xxx.com'. Emne 'the shorts', Konto: 'pop.mail.gnags.dk', Server: 'smtp.mail.gnags.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 553, Fejlnummer: 0x800CCC79

Nogle der kan hjælpe?

har prøvet med tdc's smtp og telias...
Avatar billede kalp Novice
30. januar 2005 - 14:45 #1
Følge dette punkt
Funktioner -> Konti -> Post -> Egenskaber -> Servere

og sæt hak i
"Min server kræver godkendelse"

det kan være du allerede har hak i.. hvis ja så ignorer denne kommentar:)
Avatar billede leif Seniormester
30. januar 2005 - 14:45 #2
Du skal bruge din udbyders SMTP server !
Avatar billede kgn Nybegynder
30. januar 2005 - 14:49 #3
hvor finder jeg den?
Avatar billede leif Seniormester
30. januar 2005 - 14:50 #4
Hvilken ? Din udbyders SMTP ?

Hvem har du som udbyder ?
Avatar billede leif Seniormester
30. januar 2005 - 14:55 #5
TDC: asmtp.mail.dk (Kræve godkendelse)
TDC erhverv: pasmtp.tele.dk
CyberCity: vip.cybercity.dk
Avatar billede kgn Nybegynder
30. januar 2005 - 15:09 #6
tror det er stofa - telia der er i egendommen
Avatar billede leif Seniormester
30. januar 2005 - 15:16 #7
Hvad jeg lige kan finde ud af hedder Stofanet's mail server: mail1.stofanet.dk
Avatar billede kgn Nybegynder
30. januar 2005 - 15:19 #8
har sygate firewall-- kan den fucke noget op?
Avatar billede kgn Nybegynder
30. januar 2005 - 15:19 #9
Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af serveren. Den afviste e-mail-adresse var 'momoyohoo@yahoo.com'. Emne 'the shorts', Konto: 'pop.mail.gnags.dk', Server: 'mail1.stofanet.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 relay not permitted', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC79

får jeg stadig med stofanets
Avatar billede kgn Nybegynder
30. januar 2005 - 15:26 #10
da dette haster giver jeg dobbel point.. laver et spg til vinderen som jeg lader ham vinde
Avatar billede leif Seniormester
30. januar 2005 - 15:39 #11
Har du hak i Min server kræver godkendelse ?
Avatar billede kgn Nybegynder
30. januar 2005 - 15:41 #12
ja.. prøvet både uden og med.,..
Avatar billede leif Seniormester
30. januar 2005 - 15:43 #13
Hvis du er sikker på I har Stofa, kan jeg kun bede dig om at kontakte Stofanet kundeservice. Men du siger det er noget ejendomsbredbånd du har ? Hvad står der i de oprettelsespapirer du har eller hvad navn står der på regningen ?
Avatar billede kgn Nybegynder
30. januar 2005 - 15:58 #14
nope ringede sagde jeg skulle opdatere xp.. eller bruge andet end outlook.. men det kan de da ikke.. lave en server som outlook ikke kan arbejde med,..
Avatar billede leif Seniormester
30. januar 2005 - 16:47 #15
Det er deres SMTP server !

Hvilken SMTP skulle du bruge ?
Avatar billede kgn Nybegynder
30. januar 2005 - 23:30 #16
mail1.stofanet.dk
Avatar billede leif Seniormester
31. januar 2005 - 07:33 #17
Nu vaklede du lidt i hvad udbyder du har ! Find lige ud af det præcis !

Hvis det er Stofa, ringer du til Stofa eller det nummer du har fået af vide ved oprettelsen og brokker dig, siger de stadig brug noget andet end Outlook, så bed at snak med deres overordnet, men snak pænt til dem og bestemt !