Avatar billede badazz Novice
01. februar 2005 - 23:06 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Gratis Webshop

Hejsa..

Er der nogle der kender et sted hvor man kan downloade en gratis webshop SOM VIRKER, den skal være ganske simpel. varer i en access database, der skal ikke være alt muligt pjat med fragt tillæg og dankort betaling. bare en simpel shopsystem, som sender en mail med hvad der er bestilt..

Hvis der er nogle der ligger inde med en.. modtager jeg den gerne  giver 200 point til den der kommer med det bedste.. har prøvet google. uden helt med at finde noget godt.. hvis du mailer til mig.. husk at opgive din alias her på eksperten, så du kan få point

Mvh Brian
brian@badazz.dk
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
01. februar 2005 - 23:11 #1
Du kan heller ikke få dankort modul får under 20000 kr. og det genneralle prisniveau på shops ligger meget meget højt.

Men af gratis shops findes der http://www.oscommerce.com/ som dog er til PHP, men det er vistnok en af de eneste løsninger som er gratis.

Jeg synes dog selv at alle gratis løsninger inden for webshop er noget skrammel.

Og jeg undskylder for at foreslå en php løsning i asp kategorien, men det kunne jo være en mulighed alligvel :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
01. februar 2005 - 23:19 #2
www.alvision.dk/service.php - hvis du er interesseret kan den blive smidt over på din egen server for et mindre beløb (er dog udviklet i PHP)
Avatar billede badazz Novice
01. februar 2005 - 23:34 #3
Elskermad.dk  jeg har prøvet shoppen fra Alvision men den virker ikke.. der er fejl i bestillingsmodulet. og ham gutten der står for det, er ikke interesseret i at udbedre fejlen, med mindre man betaler ham for det.. ellers en glimrende shop..
Avatar billede badazz Novice
01. februar 2005 - 23:35 #4
alister crowley - har hørt om den.. jeg har bare ikke php på min server. og den bruger sikkert mysql database.. og det ander jeg hellerikke et klap om..
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
01. februar 2005 - 23:38 #5
ham gutten er mig ;)

hvilken fejl taler du om?! (nu får jeg det til at lyde som om der er mange hehe)
Avatar billede badazz Novice
02. februar 2005 - 00:31 #6
Okay.. når der er lagt en bestilling i shoppen. og man logger ind og klikker ind på ordreoversigt, der kan man se det antal ordre der er bestilt. og når jeg så kikker på kunden for at se hvad han har bestil, og hvor det skal sende hen, får jeg en "siden blev ikke fundet" (http://bpc.shop.alvision.dk/admin/bruger.php?id=188)

Håber meget på en rettelse af denne fejl da jeg syntes shoppen er supergod.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
02. februar 2005 - 14:43 #7
alle de oplysninger der skulle kunne findes på det link findes under oplysningerne for den enkelte bestilling (hvis du trykker "mere" yderst til højre ud for ordren)

så i realiteten burde siden ikke være nødvendig...

jeg er pt. i gang med en version 2 af shoppen som du sikkert kan se under administrationsoversigten, og der skulle det hele gerne komme med :)
Avatar billede cdc Novice
02. februar 2005 - 15:11 #8
Jeg har brugt denne, dog med nogle få ændringer så den passede til mit brug:
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=594
Avatar billede badazz Novice
02. februar 2005 - 21:51 #9
elskermad.dk  var det ikke noget med at version 2 af shoppen blev en betalingshop??

Mvh Brian
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
02. februar 2005 - 21:55 #10
jo, men meget billig i forhold til andre systemet som fx dandomain og scannet - blot så det ikke giver underskud som nu
Avatar billede para7 Nybegynder
05. februar 2005 - 18:20 #11
Avatar billede macodox Nybegynder
01. januar 2009 - 14:08 #12
Du kan få en gratis webshop her, og inkl. fuld support:
www.ShoppinNet.com/shop.asp

Hilsen Martin
Avatar billede kennith Nybegynder
28. august 2010 - 13:38 #13
Hvis nogen skulle falde over denne tråd så har jeg vidreudviklet osCommerce og tilpasset den danske forhold. Men den bruger som osCommerce selvfølgelig PHP og MySQL men den er gratis og fuldt udbygget med fragt- og betalingsmoduler osv. man kan se den her www.uniquefree.dk
Avatar billede para7 Nybegynder
31. august 2010 - 13:37 #14
Tak til kennith
Den kører fint og lover godt...
Avatar billede bertel21 Nybegynder
27. oktober 2010 - 19:59 #15
Jeg vil rigtig gerne have en webshop på det site jeg er igang med, og så finder jeg det her, det er jo fantastisk!

Går straks i gang.

tak for dette