Avatar billede fynbo Nybegynder
14. februar 2005 - 22:35 Der er 2 kommentarer

Prøver at sende mail som ikke er i udbakke

Jeg fik en mail, hvor en person bad om kvittering for modtagelse.

Klikkede ok til at afsende og fik at vide en fejlmeddelse om at "forbindelsen til serveren blev afbrudt".

Nu er det så at jeg sagtens kan sende mails, men den prøver hver gang at sende den kvittering, til trods for at den ikke ligger i udbakken. jeg prøvede at slette kontien og se om det hjalp, men den prøver stadig at sende en mail.

nogen forslag?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. februar 2005 - 04:20 #1
Under:
Funktioner -> Indstillinger -> Indstillinger -> E-mail indstillinger -> Registreringsindstillinger
kan du slå funktionen fra.
Jeg ved ikke om det hjælper på den kvittering som ikke er afsendt.

Har du flere konti på din Outlook?
Hvis det er tilfældet kan årsagen være at din SMTP adresse er forkert på den konto hvor du har modtaget omtalte mail.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2005 - 13:40 #2
Er problemet løst, så spørgsmålet kan lukkes?