Avatar billede spidr Nybegynder
18. februar 2005 - 15:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til chart.dk?

Hej igen alle sammen :)

Så er jeg endelig ved at vaere nogenlunde faerdig med http://www.goog.dk/ og ville bare høre hvad i alle syntes?

har fået lavet en online counter:
http://www.goog.dk/banners/ind.php?id=322&ba=45

Kunne den eventuelt blive en afløser til chart.dk counteren? :)

Håber på noget god feedback med hvad jeg kan gøre bedre :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. februar 2005 - 17:08 #1
om det ligefrem  vipper Chart af pinden, tvivler jeg lidt på. Uttallige andre har jo prøvet.
www.nope.dk
www.peak.dk
mm.

Hvis det var mig der sad med ideen, så ville jeg nok mere satse på en enkelt målgruppe.
måske erotik, eller EDB butikker eller lign. Og så give os brugere nogle flere funktioner inden for den gruppe. Sider som chart har kun en masse samlings links med en counter.
Avatar billede spidr Nybegynder
19. februar 2005 - 17:20 #2
ja, kan du have ret i, havde os taenkt på kun at lave erotik, men syntes aligevel jeg ville lave for alle :)

Den har også nogle funktioner chart.dk ikke har, og der er mange flere på vej ;)

blandt andet kan man se hvilke sider ens brugere er inde på :)

se her: http://www.goog.dk/topstats.php?id=322
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. februar 2005 - 17:28 #3
synes du skal holde dig til erotik, eller i det mindste koncentere dig meget om denne del.

Og det lyder da godt der kommer lidt flere funktioner, al held og lykke med dit site. og efter MissG har været med til at pifte det lidt op sys jeg det er blevet utrolig super
Avatar billede spidr Nybegynder
19. februar 2005 - 17:31 #4
Tusind tak, er helt enig :D
Mu mangler jeg bare at brugerne syntes det samme hehe :D:D

Kun 20 brugere :( på den anden side har den os kun kørt i en lille uge snart :D
Avatar billede spidr Nybegynder
02. august 2005 - 23:15 #5
Lukker og slukker
Avatar billede xpresand Nybegynder
16. marts 2014 - 13:24 #6
Selvom det er en gammel tråd, så er den "næsten" blevet relevant nu eftersom at Chart.dk lukkede i går. I dette tilfælde vil jeg nævne Gixmo.dk som et godt alternativ.