Avatar billede agg-zeus Nybegynder
20. februar 2005 - 12:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kort med postnumre

Kan man ikke finde et kort hvor postnumrene er indtegnet på. Ligesom man nu kan få kort hvor kommunegrænserne er indtegnet, så skal jeg bruge et kort hvor postnumregrænserne er indtegnet... Håber det findes eller der er en der kan lave et ? Jeg skal kun bruge det over sjælland.
Avatar billede htmlkongen Novice
20. februar 2005 - 13:37 #1
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
20. februar 2005 - 14:07 #2
Faktisk ligesom det sidste link, det skal bare være præcist og ikke i intervaller. Og helt præcist skal jeg bruge et kort hvor postnumrene fra 4300-4600 er tegnet på.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. februar 2005 - 14:24 #3
http://www.kodekassen.dk/postnumre.aspx

Klik på Figur 2 under Postnumre
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
20. februar 2005 - 14:27 #4
det er fanme kanon det der vejmand. pointne er fortjent
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
20. februar 2005 - 14:35 #5
et lille tillægsspørgsmål: kan man finde ud af hvor mange indbyggere der er i et postnummer ?