Avatar billede olel123 Nybegynder
21. februar 2005 - 08:52 Der er 3 kommentarer

Knap eller link i en e-mail

Hej
jeg forsøger igen!!!
Jeg laver et skema i Excel (det kan også være i Word), som jeg kopierer over i en e-mail (Outlook), som sendes ud til klubmedlemmerne. Så skal folk udfylde og sende skemaet retur til mig. Kan jeg lave en knap eller en link på e-mailen, som sender retur når der er udfyldt?
Eller noget i den retning.

Venlig hilsen
OP
Avatar billede boxer Nybegynder
21. februar 2005 - 09:33 #1
Kan de folk ikke bare trykke "besvar" i deres email og så sende den retur når skemaet er udfyldt?
Avatar billede olel123 Nybegynder
21. februar 2005 - 09:53 #2
Joh, men det ville passe bedre med en knap i e-mailen, før eller efter man havde udfyldt. Folk er ikke lige gode til at finde rundt på værktøjslinierne.
OP
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 21:55 #3
Kan spørgsmålet lukkes?