Avatar billede nornberg Nybegynder
21. februar 2005 - 18:04 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Min computer går hele tiden ud på skrivebordet?

Når jeg spillet et spil, lige meget hvilket. Nu er det dog mest Counter-strike og NHL.

Efter et par minutter inde i spillet begynder den pludselig at minimere spillet og smide mig ud på skrive bordet.
og det er IKKE fordi jeg trykker på windows tasten eller lignende....
Det er ikke bare et par gange det er sket, det er hver evig eneste gang..

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede kalp Novice
21. februar 2005 - 18:08 #1
Lyder lidt som om du har en eller anden process kørende som får den til at hoppe ud når der begynder at arbejde
Avatar billede allanfo Praktikant
21. februar 2005 - 18:08 #2
Har du ICQ kørende? Det samme sker for mig, fordi ICQ mister forbindelsen, og sætter en boks op på skrivebordet, der fortæller om det.

Hvis ikke, er det sikkert et andet program, som du har kørende (bevidst eller ubevidst) der laver ballade. Måske skulle du lave en hijack-log og lægge den ind her under et nyt spørgsmål, og få nogen til at kontrollere den for dig.
Avatar billede nornberg Nybegynder
21. februar 2005 - 18:18 #3
nej jeg har ikke icq så det er ikke derfor, jeg har selv checket min hi-jack, og der er intet usædvanligt
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. februar 2005 - 19:36 #4
Må vi se den HiJackThis log ?
Så behøver vi ikke gætte på hvad du har kørende.
Avatar billede nornberg Nybegynder
21. februar 2005 - 20:49 #5
Running processes:
D:\WINDOWS\System32\smss.exe
D:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
D:\WINDOWS\system32\services.exe
D:\WINDOWS\system32\lsass.exe
D:\WINDOWS\system32\svchost.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\WINDOWS\Explorer.EXE
D:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
D:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
D:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe
D:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
D:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
D:\WINDOWS\mmups.exe
D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
D:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
D:\programmer\steam\steam.exe
D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
D:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
D:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
D:\Programmer\Ventrilo\Ventrilo.exe
D:\WINDOWS\system32\pctspk.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
D:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
d:\programmer\steam\steamapps\nikolainielsen@ofir.dk\counter-strike\hl.exe
D:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
D:\Nikolai\hijackthis.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: IE Privacy Keeper - Last IE Window Detector - {1201333E-BAD9-481C-BCF5-6904498CF85B} - D:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPKbho.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "D:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliPoint] "D:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] D:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] D:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE D:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] D:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [mediamotor.exe] D:\WINDOWS\mmups.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "D:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "d:\programmer\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "D:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [IE Privacy Keeper] "D:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe" -stcleanup
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - D:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - D:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1098484206152
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
Avatar billede kalp Novice
21. februar 2005 - 20:51 #6
Du har jo i hvertfald virus hehe
Avatar billede kalp Novice
21. februar 2005 - 20:53 #7
Download og gem denne scanner på skrivebordet. (Vi skal bruge den senere)
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Genstart i fejlsikret tilstand og fix denne linje i hijackthis

O4 - HKLM\..\Run: [mediamotor.exe] D:\WINDOWS\mmups.exe

og så slet filen

D:\WINDOWS\mmups.exe

Åbn Stifinder, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Find og slet
Avatar billede kalp Novice
21. februar 2005 - 20:53 #8
sorry.. drop det med åbn stifinder..

dette skulle der have stået:)

Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files

Slet alt den finder..
Avatar billede kalp Novice
21. februar 2005 - 20:54 #9
Hvis det ikke hjælper kan din "lømmel" være messenger plus! 3..
Avatar billede nornberg Nybegynder
21. februar 2005 - 21:54 #10
Running processes:
D:\WINDOWS\System32\smss.exe
D:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
D:\WINDOWS\system32\services.exe
D:\WINDOWS\system32\lsass.exe
D:\WINDOWS\system32\svchost.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\WINDOWS\Explorer.EXE
D:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
D:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe
D:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
D:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
D:\programmer\steam\steam.exe
D:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
D:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
D:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpohmr08.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
D:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
D:\WINDOWS\system32\pctspk.exe
D:\WINDOWS\System32\svchost.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
D:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
D:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
D:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
D:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
D:\Nikolai\hijackthis.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - D:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: IE Privacy Keeper - Last IE Window Detector - {1201333E-BAD9-481C-BCF5-6904498CF85B} - D:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPKbho.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - D:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliPoint] "D:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] D:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "D:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] D:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE D:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] D:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "d:\programmer\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "D:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [IE Privacy Keeper] "D:\Programmer\UnH Solutions\IE Privacy Keeper\IEPrivacyKeeper.exe" -stcleanup
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: hp psc 1000 series.lnk = ?
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - D:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - D:\WINDOWS\System32\msjava.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1098484206152
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
Avatar billede nornberg Nybegynder
21. februar 2005 - 21:54 #11
dette er den ny log
Avatar billede kalp Novice
22. februar 2005 - 08:56 #12
okay. Nu vi snakkede lidt om icq tidligere så prøv at starte dine spil hvor msn/messenger ikke kører
Avatar billede nornberg Nybegynder
23. februar 2005 - 00:00 #13
Jeg har ikke oplevet nogle problemer siden jeg fik fjernet den der virus, og samtidig fjernede jeg også MSN plus. Så det har været en af de to ting der har været årsagen til mit problem.

Så jeg siger tak for hjælpen, og hvis du ligger en svar besked så accepterer jeg den så snart jeg husker at logge på herinde :)
Avatar billede kalp Novice
23. februar 2005 - 09:59 #14
Du får et svar:)
Avatar billede Bjarne-Korngaard Nybegynder
03. juli 2014 - 10:25 #15
Godt nok et 9 år gammelt indlæg, men jeg har samme problem.

Har kørt Malwarebytes og har haft Microsoft Security Essentials hele tiden, men den tabber stadig ud til skrivebordet.

Ved ikke om Hijackthis log stadig er aktuel, men her er den:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 10:23:46, on 03-07-2014
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17126)
CHROME: 35.0.1916.153

Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Users\Bjarne\AppData\Roaming\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe
C:\Users\Bjarne\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 9.0\Acrobat\acrotray.exe
C:\Program Files (x86)\Winamp\winampa.exe
C:\Program Files (x86)\PowerISO\PWRISOVM.EXE
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Users\Bjarne\AppData\Local\CloudStation\bin\cloud.exe
C:\Users\Bjarne\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
C:\Users\Bjarne\AppData\Local\Programs\Familiar\familiarapp.exe
C:\Users\Bjarne\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe
C:\Users\Bjarne\AppData\Local\Programs\Familiar\familiarapp.exe
C:\Users\Bjarne\AppData\Local\CloudStation\bin\client-win.exe
D:\Games\Steam\steam.exe
D:\Games\Steam\steamapps\common\Deus Ex Human Revolution Director's Cut\DXHRDC.exe
D:\Games\Steam\GameOverlayUI.exe
C:\Users\Bjarne\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Bjarne\Downloads\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: ContributeBHO Class - {074C1DC5-9320-4A9A-947D-C042949C6216} - C:\Program Files (x86)\Adobe\/Adobe Contribute CS4/contributeieplugin.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: SmartSelect - {F4971EE7-DAA0-4053-9964-665D8EE6A077} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Contribute Toolbar - {517BDDE4-E3A7-4570-B21E-2B52B6139FC7} - C:\Program Files (x86)\Adobe\/Adobe Contribute CS4/contributeieplugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS4ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS4ServiceManager\CS4ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Acrobat Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 9.0\Acrobat\Acrobat_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 8.0] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 9.0\Acrobat\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe_ID0ENQBO] C:\PROGRA~2\COMMON~1\Adobe\ADOBEV~1\Server\bin\VERSIO~2.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [avast5] "C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files (x86)\Winamp\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PWRISOVM.EXE] C:\Program Files (x86)\PowerISO\PWRISOVM.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NBKeyScan] "C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBKeyScan.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Bjarne\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [jushed] C:\ProgramData\jushed.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Spotify Web Helper] "C:\Users\Bjarne\AppData\Roaming\Spotify\Data\SpotifyWebHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleDriveSync] "C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe" /autostart
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleChromeAutoLaunch_0F79DB4BED1FF004C473B959AB3BE4B9] "C:\Users\Bjarne\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --no-startup-window
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')
O4 - Startup: CloudStation.lnk = Bjarne\AppData\Local\CloudStation\bin\cloud.exe
O4 - Startup: Dropbox.lnk = Bjarne\AppData\Roaming\Dropbox\bin\Dropbox.exe
O4 - Startup: Familiar.lnk = Bjarne\AppData\Local\Programs\Familiar\familiarapp.exe
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: Append Link Target to Existing PDF - res://C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Append to Existing PDF - res://C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert Link Target to Adobe PDF - res://C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype add-on for Internet Explorer - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262F} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.4/srl_bin/sysreqlab_nvd.cab
O16 - DPF: {74DBCB52-F298-4110-951D-AD2FF67BC8AB} (NVIDIA Smart Scan) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/nforce/NvidiaSmartScan.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {E87F6C8E-16C0-11D3-BEF7-009027438003} (Persits Software XUpload) - http://www.eggeslevmagle-skole.dk/Li/_includes/XUpload.ocx
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Adobe Version Cue CS4 - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Adobe Version Cue CS4\Server\bin\VersionCueCS4.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Dragon Age: Origins - Content Updater (DAUpdaterSvc) - BioWare - D:\Games\Dragon Age\bin_ship\DAUpdaterSvc.Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service 64 - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService64.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\Windows\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\nvstreamsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Internet Pass-Through Service (PassThru Service) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\HTC\Internet Pass-Through\PassThruSvr.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files (x86)\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: UsbClientService - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Synology\Assistant\UsbClientService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 15541 bytes