Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 10:09 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hotmail-problemer

Jeg får følgende fejlraport når jeg forsøger at sende post med min hotmail i outlook 2003 (Engelsksproget version)
________

Task 'Hotmail - Sending' reported error (0x800CCC33) : 'Access to the account was denied. Verify that your username and password are correct.The server responded 'Forbidden'. '
_______

Kort til efter får jeg en email der ser sådan ud fra Hotmail-kompagniet:

Kære CC CC

For at beskytte dig mod automatisk oprettet uønsket e-mail (eller spam) bliver du i MSN Hotmail jævnligt bedt om at bekræfte din identitet.

Gå til http://www.hotmail.msn.com og følg vejledningen. Det tager kun et par minutter, og du kan derefter vende tilbage og bruge din Hotmail-konto.

Tak, fordi du hjælper os med at reducere mængden af uønsket e-mail.
Med venlig hilsen
Medarbejderne hos MSN Hotmail

Undlad at svare på denne e-mail, da den er fra et uovervåget alias.

_____

Når jeg forsøger at trykke på linket i mailen kan jeg ikke komme ind på deres side.

Derefter prøver jeg at gå ind i min hotmail på almindelig vis, og når jeg gør det kommer der en menu frem, hvor jeg skal skrive et par tal og bogstaver i en rude først, ligesom når man opretter en mail, før jeg kan komme ind til min post.

En, der ved hvad mit problem er?

PS: Min hotmail adresse har virket i flere måneder i Outlook. Det er først her de sidste par dage, at den ikke fungerer som den skal.
Avatar billede kalp Novice
25. februar 2005 - 10:14 #1
Avatar billede kalp Novice
25. februar 2005 - 10:15 #2
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2005 - 10:16 #3
Jeg har samme problem. Det ser ud til at man ikke kan hente via outlook mere da microsoft skriver at proceduren skal forhindre at det er et program der henter posten. Jeg vil tro det har noget med de reklamer man ikke ser hvis man bruger outlook.

Derfor har jeg deaktiveret alle min hotmails og bruger nu kun den jeg har gennem min internetudbyder og jeg vil foreslå dig at gøre det samme.
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2005 - 10:18 #4
Det samme kan du læse i kalps første link :o)
Avatar billede lnln Nybegynder
25. februar 2005 - 10:18 #5
Tak - Kan du ikke give kalp et par at de point, så ville det være ret fint, da i jo begge to svarede.

Hej igen
Avatar billede kalp Novice
25. februar 2005 - 10:18 #6
Svar
Avatar billede kalp Novice
25. februar 2005 - 10:18 #7
for sent hehe
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2005 - 10:22 #8
Jo måske skulle jeg smide 1 eller 2 point til ham *ggg*
Jeg vender lige tilbage med et link til dig kalp
Lige til info havde jeg ikke set kalps kommentarer da jeg skrev mit svar
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2005 - 10:25 #9
Point til kalp findes her:
http://www.eksperten.dk/spm/594475
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2005 - 10:27 #10
Og ros til dig InIn - Der er mange der er ligeglade med om pointene bliver uddelt korrekt.
Avatar billede kalp Novice
25. februar 2005 - 10:28 #11
25/02-2005 10:22:24 tror jeg på bare rolig hehe.. du svarede trods alt næsten lige efter;)