Avatar billede clauspou Novice
09. marts 2005 - 14:35 Der er 3 kommentarer

Send kun til nye eller slettede mødedeltagere

Jeg har ofte behov for at tilføje en mødedeltager til en mødeindkaldelse som jeg allerede har oprettet og sendt ud. Når jeg gør det, og trykker send, sender jeg ud til alle mødedeltagerne, og ikke kun til den nyindbudte. Dette er uhensigtsmæssigt, for på den måde kan jeg komme til at opdatere en lang række mødedeltageres kalendere, uden, at der egentlig er grund til at jeg forstyrrer dem med det. De skal så ind og acceptere igen, og det er der jo ikke grund til. Jeg mener, at jeg sommetider har fået en boks op, hvori jeg kunne vælge, om jeg kun vil sende til nye og slettede mødedeltagere, men hvordan får jeg den mulighed frem igen? Eller hvordan sikrer jeg mig, at det kun er den nyindbudte, der modtager den reviderede mødeindkaldelse?
Avatar billede mile Juniormester
14. marts 2005 - 13:30 #1
Uha den er lidt sjov. Vi havde længe kørt med Exchange 2000 og Outlook XP SP2. Pludseligt en dag i en undervisningssituation, kom den og spurgte om den skulle sende til de nye eller slettede mødedeltagere eller til alle. Det er stadig ikke lykkes os at finde ud af, om det var SP3 til Office XP eller en opdatering til Exchange der har givet os denne feature...
Avatar billede clauspou Novice
14. marts 2005 - 15:26 #2
O.K., men har I fundetud af, hvornår featuren virker. Eller er det kun en gang i mellem?
Avatar billede mile Juniormester
16. marts 2005 - 09:22 #3
Hmm det er jeg ikke tænkt nærmere over egentligt....