Avatar billede krohn Praktikant
18. marts 2005 - 07:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hotel ved Munchen mortorvejen

Er der nogen der kender et ok motorvejshotel omkring Munchen?
Vi er 2 voksne og et barn (14 mdr.)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. marts 2005 - 08:44 #1
Der findes f.eks. Etape hotellerne: www.etaphotel.com/
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. marts 2005 - 08:47 #2
I samme stil findes der www.hotelformule1.com

Jeg er ikke helt 100% sikker, men jeg mener at forskellen på disse to typer, er at etape er med bad/toilet på værelset, hvor der på formule1 er badekabiner ude på gangen.
Avatar billede krohn Praktikant
18. marts 2005 - 09:07 #3
Hotelfomule1 har vist ikke noget i munchen, (http://www.hotelformule1.com/formule1/gb/cartographie/allemagne.shtml)efter hvad jeg kan se. men det er i den stil, det er bare for at sove, stumpen fortjener at komme ud af autosædet og sove
Avatar billede krohn Praktikant
18. marts 2005 - 09:17 #4
Jeg kan se der er 3 hoteller i Munchen, men hvilket ligger bedst(map info er på tysk,og jeg var syg den dag vi havde tysk i skolen) når vi skal vidre mod Østrig næste morgen, på www.etaphotel.com
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. marts 2005 - 09:22 #5
Jeg tror ikke det har den helt store betydning hvilken af de 3 du vælger. De ligger alle sammen ved München og plejer ikke at ligge så langt fra motorvejen. Jeg vil være ked af at udtale mig, det er mit geografiske kendskab desværre for dårlig til.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. marts 2005 - 09:43 #6
Jeg takker!

Håber du finder ud af det - god weekend.
Avatar billede shanesmith949 Nybegynder
24. november 2014 - 12:00 #7
Hey Krohn, prøv eventuelt google det, ellers så tror jeg du kan finde et Hotel hotel nærheden.

Hotel Århus