Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 13:34 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Ulæst mail i indbakken - men alt er læst

Hej -

I en parantes ved siden af min inbox står der Inbox(1) - jeg har tjekket hele indbaken, trykket ctrl+a og valgt at markere alt som læst, men stadig ser det ud til der en en ulæst mail :)

Nohen ideer?
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2005 - 13:39 #1
du har ikek tilføldig vis sat den til at skjule nogle filer ? (under visning eller hvad det nu hedder på dansk, står den til at vise alle mails ?)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 13:46 #2
Hmm, øjeblik :)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 13:47 #3
Altså min er på engelsk 2003 - under view står der ikke noget om alle mails.
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2005 - 13:53 #4
Ok, under view -> current view -> show all messages ? arghh det er jo outlokk og ikke outlook express som jeg havde læst det som, men funktionen er der nu alligevel, men kan ikek huske om den hedder det samme)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 14:05 #5
Jeg fandt det *s* Den står til at vise Messages. (der er ikke noget all messages)
Det sjove er at sætter jeg den til Unread Messages, ja så viser den ingen mails - selvom der bliver ved med at stå det ettal i parantesen :)
Kan godt få grå hår af sådan en fejl *gg*
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2005 - 14:11 #6
Kan du dobbeltklikke på det mail ikon ?
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 14:13 #7
Altså på min inbox?
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2005 - 14:16 #8
Misforstod dig, troede det var i hjørnet det stod, kører du pop3 eller op imod en exchange server ?
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 14:16 #9
Forresten, tager jeg den avancerede søgning og søger efter ulæst mail, finder den heller ikke noget i indbakken...
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 14:17 #10
Kører op mod en exchange server - og nej det står ikke i noget hjørne *s* Det står således Inbox(1)
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2005 - 14:21 #11
hmm, så har jeg ikke lige noget bud desværre :/ (kan du evt. purge din indbakke ?)
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 14:25 #12
Hvad er det? *s*
Nå, men jeg er faktisk på vores exchangeserver nu og der kan jeg se den ulæste mail. Er det ikke mystisk??? *gg*
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2005 - 14:27 #13
En slags oprydning (kan ikke lige komme på det danske ord for purge), men nu efter du har læst den ulæste mail, konfigurerer det så stadig som ulæst ?
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 14:31 #14
Hvis jeg markerer den som læst på serveren, nej så står der ikke Inbox(1) mere
Men jeg kan stadig ikke se mailen... den fugurerer kun på serveren. Det har jeg aldrig oplevet. :)
Nå, men tak fordi du prøvede.
Avatar billede AnyFellow Mester
22. marts 2005 - 14:33 #15
Har nogle gange oplevet at læse en ny mail der er kommet, og Outlook så stadigvæk viser at der er en ulæst.

Prøv at "læse" den næstnyeste mail du har fået, altså ikke ved at højreklikke og markere som læst, med ved at åbne den.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 14:34 #16
Har lige åbnet alle mails fra den pågældende dag, men lige meget hjælper det.
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2005 - 14:36 #17
ok mystisk, ligger et svar hvis du nu vil give lidt for indsatsen *G*
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 14:37 #18
Det vil jeg da, men er det ok du ikke får det hele? For så lader jeg det stå lidt og ser om der andre gode bud.
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 14:37 #19
Nå, så skal jeg også "svare" for at kunne dele det lidt op *gg*
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
22. marts 2005 - 14:38 #20
Nå der gik kage i det, du fik alle... Pyt med det..
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2005 - 14:41 #21
kan godt tilbageføre nogle af pointene hvis det er ? *S*
Avatar billede cutehobbes Nybegynder
25. marts 2005 - 16:14 #22
Det er ok - jeg overlever *gg*
God påske...
Avatar billede screem_brille Novice
25. marts 2005 - 17:41 #23
Hehe, jo tak og i lige måde da *S* og tak for point ;)