Avatar billede morten-a Nybegynder
27. marts 2005 - 15:55 Der er 4 kommentarer

Finde kontaktpersoner, uden at åbne Outlook.

Jeg sidder med en defekt hdd, som jeg har sæt i slave og den fungere fint der. Problemet er bare at jeg gerne vil have mine kontaktpersoner fra Outlook overført til en anden computer, men jeg ved ikke hvor jeg skal finde databasen med kontaktpersonerne. Jeg har ikke mulighed for at åbne Outlook på den pågældende hdd, så jeg mangler lige lidt hjælp. Er databasen krypteret?
Avatar billede leif Seniormester
27. marts 2005 - 16:04 #1
Der ligger en fil ved navn outlook.pst med oplysningerne i !

Den ligger hos mig C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst
Avatar billede morten-a Nybegynder
27. marts 2005 - 16:27 #2
Ved min ligger den ikke, så ved jo selvfølgelig ikke om den er røget med i tabet. Der ligger nogle andre filer der, en datafil bl.a. - men jeg ikke åbne dem i Outlook.
Avatar billede ebe Praktikant
27. marts 2005 - 17:29 #3
den kan være skjult, gå ind i mappeindstillinger under vis, og sørg for at du kan se skjulte filer og systemfiler.
Avatar billede halifax Nybegynder
27. marts 2005 - 23:59 #4
Min Outlook.pst ligger i c:\Windows --  hmm.. underligt.
Søg på filnavnet og du finder den forhåbentligt.