Avatar billede hansen Nybegynder
04. april 2005 - 12:25 Der er 3 kommentarer

Outlook 2003 spiser min mail

Vi har på kontoret oplevet nogle gange efterhånden at outlook 2003 spiser indholdet i vores mails!

Vi når at se en lille notits nederst på skærmen om at der er mails, og kan lige nå at se at der er noget indhold / tekst i mailen men ved åbning af den i outlook, så er alt tekst væk !!

Har du oplevet noget af det samme og har et svar på hvad der kan være sket, så ville det hjælpe mig gevaldigt, tak.

Det er ikke altid den gør den 2 ud af hundrede måske, men ikke fra samme afsender.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. april 2005 - 12:33 #1
Det kan evt være virus inficeret mails den æder, eller mails med filtyper den finder for risikable til at vise. ( det er et gæt, og derfor også kun en kommentar )
Avatar billede hansen Nybegynder
04. april 2005 - 13:53 #2
Alle mails er virustjekket på serveren før modtagelse, og efterfølgende tjekket med egen virustjekker, så det tror jeg ikke, eller tak for kommentaren.
Der står også at filen er "Clean" i mailheaderen
Avatar billede pctb Nybegynder
06. april 2005 - 16:19 #3
Prøve at checke regler, hvis du har sådan nogle.