Avatar billede siraklausen Nybegynder
20. april 2005 - 11:10 Der er 5 kommentarer

Fødselsdags add on

Jeg mangler et addon til microsoft outlook (køre imod en exchange server) der kan fortælle mig hvor gamle folk bliver hvis den får et årstal feks kunne den gøre sådan her

navn: aklausen
årstal 1976
dato 10/10

så skriver den aklausen(29) den 10/10 i år og aklausen(30) næste år

tror i det findes ?
Avatar billede jkrons Professor
20. april 2005 - 11:12 #1
Man kan ikke udeluke noget, men jeg har aldrig hørt om det.
Avatar billede jkrons Professor
20. april 2005 - 11:59 #2
Der findes tilsyneladende et add-on, der gør at du kan få alderen vistr under kontaktpersoner, men ikke i kalenderen.
Avatar billede jkrons Professor
20. april 2005 - 12:03 #3
Avatar billede siraklausen Nybegynder
20. april 2005 - 13:22 #4
ville godt nok hellere have den i kalenderen :-( kan ikke passe at der ikke er nogen der har lavet det
Avatar billede jkrons Professor
20. april 2005 - 13:28 #5
Hvis du går på groups.google.com vil du se, at der er masser af indlæg, som handler om netop dette problem, og ingen af den kender en løsning.

Jeg tror at det beror på, at kalenderen ikke kan indeholde felter, og at der dermed heller ikke er noget sted at skrive alderen.