Avatar billede rmodalen Nybegynder
06. maj 2005 - 10:41 Der er 2 kommentarer

Fejlmeddelelse ved sending af post - Port og SSL information.

Hej.

Jeg har lige sat min Outlook op efter alle kunstens regler, men den brokker sig ved sending af mails...

Den finder den angivede server, men der kommer ikke noget svar, man skal ind under flere indstillinger > avanceret. Hvordan kontrollerer man at port -og SSL indstillinger er korrekte???

Hber det er nogle der kan hjelpe.

MVH Richard
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
06. maj 2005 - 12:43 #1
Jeg har TDC ADSL og min SMTP Server står til smtp.mail.dk (port 25).
Har ikke sat op til SSL, men at jeg logger ind som på POP3.
Det virker fint.
Avatar billede rmodalen Nybegynder
11. maj 2005 - 13:39 #2
Ja, nu fik jeg det til at virke.....

Du skal blot skrive en kommentar, så år du nogle point fra mig :-)