Avatar billede gorm_lange Novice
07. maj 2005 - 00:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

plotter søges

Er der nogen der ved hvor man kan købe en (gammel) plotter der har almindelig paralel-port interface (GPIB kan evt. også bruges) og som forstår kommando-sproget hp/gl eller hp/gl-2 ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. maj 2005 - 15:24 #1
Nogle størrelseskrav?

HP´s designjets forstår HP/GL2, og dem jeg kender til har parallelports interface...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. maj 2005 - 15:35 #2
F.eks. denne: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=74705

Det er en business inkjet...

Ellers er der DesignJet 5500 serien, hvis det skal være større (og dyrere).

Rigtig gammeldags plottere, med penne a´la Roland typen, tror jeg kun du finder på det brugte marked. "inkjet" teknologien er kommet så langt med, at de rigtige plottere er en uddøende race.
Avatar billede gorm_lange Novice
02. august 2014 - 00:48 #3
Det skulle være en gammeldags (med penne)