Avatar billede frede_manden Nybegynder
10. maj 2005 - 12:03 Der er 1 kommentar

PS/2 stik

Hvis man køber et PS/2 forlængerkabel, er der leder til alle pine??
For på en mus er der jo 2 pine som ikke bliver brugt, så kunne det jo godt være at der ikke var leder i forlængerkabelt...?
Man kan vel godt bruge et PS/2 forlængerkabel til andet end en mus??
Avatar billede oz3tl Nybegynder
15. maj 2005 - 23:43 #1
Jeg kender ikke lige det specifike kabel der er tale om men det burde også kunne bruges til et tastatur, hvis de ikke bruger de samme benforbindelser burde alle stikben være forbundet, men ellers så prøv at måle efter så vil det hurtigt afsløres om der er forbindelse i alle stikkene.
m.v.h.
tlv