Avatar billede joker1129 Nybegynder
19. maj 2005 - 19:02 Der er 13 kommentarer

securetunnel problemer

Hejsa

Jeg har siden www.befriminmobil.dk og er løbet ind i lidt problemer med PBS. De vil have at på den side hvor man indtaster kortoplysninger, skal der vises hængelåsen, hvilket der ikke gør lige nu.
Jeg har en betalingsløsning fra DanDomain og har prøvet at rode med det hele eftermiddagen uden held.
Man starter med at vælge telefon osv. på www.freemymobile.com/befriminmobil/order.asp
derefter går man videre til
www.freemymobile.com/befriminmobil/confirm.asp hvor man godkender sine valg. Derefter vælger man valuta/kort på
www.freemymobile.com/befriminmobil/currency.asp
Herfra er det så planen at man istedet for www.freemymobile.com/befriminmobil/betal.asp skal gå til https://pay.dandomain.dk/securetunnel.asp?url=http://www.freemymobile.com/befriminmobil/betal.asp.

Dette kan jeg godt få til at fungere men når man så taster godkend/betal ryger jeg bare til http://www.freemymobile.com/befriminmobil/fejl.asp?navn=&email=&adresse=&telefon=&imei=&telefonmodel=&operator=&country=&telefonnummer=&hvor=&varetype=&amount=&antal=1&errorcode=2&ActionCode=0&OrderID=1036

Min teori er at oplysningerne ikke kommer med videre ved securecapture... men nu er jeg ikke lige den store programmør.
Avatar billede joker1129 Nybegynder
20. maj 2005 - 20:30 #1
Er der ikke nogen som kan hjælpe mig
Avatar billede joker1129 Nybegynder
09. juni 2005 - 21:24 #2
Okay, så må der lidt penge på bordet. 500 kr. til den som programerer siden om for mig så det virker.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
09. juni 2005 - 23:38 #3
det burde ikke give en forskel, lyder som om der er fejl i scriptet så.
Avatar billede websam Nybegynder
09. juni 2005 - 23:45 #4
Jeg kender ikke dandomains betalings gateway, men for mig at se får du jo ikke nogle af dine variabler med over til dandomain ?

Og den side hvor folk skal indtaste kortnummer og kontrolkode skal enten ligge på dandomains secure server eller også skal du have et ssl certifikat installeret tilhørende dit eget domæne ?

Der er jo ikke nogle menesker der uden sikkerhed for kryptering af deres kort oplysninger vil benytte din betalings gateway ?

Ogen sidste ting hvis du betaler for gateway hos dandomain hvilket jeg går ud fra at du gør så må de da yde en eller anden form for support på deres produkt ?

/Websam
Avatar billede joker1129 Nybegynder
10. juni 2005 - 07:57 #5
Ja, de yderogså support, men de svar som jeg har fået fra dem kan jeg ikke bruge til noget.
Jeg har lagt siderne fra order.asp til ok.asp i denne zip fil
www.freemymobile.com/betaling.zip
Avatar billede locturian Nybegynder
10. juni 2005 - 16:19 #6
Fang mig på min mail, loc@locturian.dk - Så laver jeg det for dig med det samme...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. juni 2005 - 17:18 #7
joker1129> Luk venligst http://www.eksperten.dk/spm/624816

/theSurfer
Avatar billede joker1129 Nybegynder
10. juni 2005 - 21:41 #8
locturian--> Jeg har lige en anden til atse på det, men hvis han ikke kan så vil jeg meget gerne tage mod din hjælp.

thesurfer--> Det er hermed lukket
Avatar billede d-fens Nybegynder
14. juni 2005 - 11:18 #9
Hej Joker1129

Har du stadig brug for hjælp til denne opgave?
Avatar billede joker1129 Nybegynder
15. juni 2005 - 14:56 #10
Ja, jeg har stadig brug for hjælp, da jeg ikke har hørt yderligere fra ham som kiggede på det.
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. juni 2005 - 22:05 #11
joker1129: Du er velkommen til at kontakte mig på ekim@unifix.org eller 2871 8217
Avatar billede dfens Nybegynder
23. juni 2005 - 07:28 #12
Hej Joker1129

Jeg ser først dit svar nu, da eksperten åbenbart har lidt problemer med udsendelse af e-mails.

Hvis cybermike ikke kan hjælpe dig, skal du være velkommen til at smide en e-mail adresse til mig.
Avatar billede websam Nybegynder
26. juli 2005 - 09:01 #13
Lukketid ?