Avatar billede allanholmdk Nybegynder
21. maj 2005 - 23:12 Der er 5 kommentarer

Genskab adresse kartotek i Outlook 2003

Hej alle
Jeg bruger som mange andre outlook som mail prg. Efter reinstalation af min bærbare kan jeg ikke få min outlook adresse kartotek til at virke og må istedet for bruge express. I selve outlook panelet til venstre, under kontaktpersoner står alle mine kontakter som de skal. Jeg gjorde det efter instalationen at jeg tog mine backup filer fra den stationære pc´s outlook og kopierede over i outlook mappen på den bærbare. Hvis jeg derimod prøver at åbne adresse kartoteket fra den øverste menu bjælke eller fra ny meddelse kommer der en fejl frem. "Adreseliste kan ikke vises. Mappen kontaktpersoner, der er tilknydtet adresselisten , kunne ikke åbnes. Den kan være flyttet eller slettet eller du har ikke de rette tilladelser bla, bla. Hvis jeg så klikker ok kommer der bare et hel tomt adresse kartotek frem.
I express er der ingen problemer. Håber der er en der kan hitte ud af denne her :-)

Hilsen

Allan
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. maj 2005 - 23:18 #1
Bare et 'skud': Da du kopi osv var det så via en CD ? Check at filerne ikke er i READ-ONLY mode...
Avatar billede leif Seniormester
22. maj 2005 - 00:50 #2
Hvis du går op i Funktioner -> E-mail-konti -> Kan du redigere i dine adresselister !

Hvis du vælger Få vist eller rediger adresselister -> Hvad står der så ?
Avatar billede allanholmdk Nybegynder
07. juni 2005 - 19:51 #3
Hejsa
Undskyld det meget sene svar. Når jeg gør det står der en liste med 1 outlook adressekartotek som type NAPI. Jeg har tjekket om de filer jeg kopier fra den outlook der virker på den stationære, er skrive beskyttet. Det er de ikke.
Det er sku mystisk.
Avatar billede leif Seniormester
08. juni 2005 - 07:11 #4
Jeg er snart træt af folks sprog ! Snak pænt !

Det skulle meget gerne være af typen MAPI og hedde Outlook-Adressekartotek og når du trykker Rediger, skal der minimum være 1 punkt som hedder Kontaktpersoner: Private mapper
Avatar billede leif Seniormester
08. juni 2005 - 07:12 #5
Ellers må du exportere dataene ud og importere dem i stedet for !