Avatar billede jschultz Nybegynder
23. maj 2005 - 08:54 Der er 10 kommentarer

Pst filer placering

Jeg vil gerne have mine pst filer til at ligge over Outlook today ude i Folder list i venstre side. Jeg har forsøgt at omdøbe dem og give dem numre m.m., men de ligger som Outlook selv vil have dem. Er det muligt?
Avatar billede boxer Nybegynder
23. maj 2005 - 09:06 #1
Jeg ved ikke helt om det er dette du søger men..
Vælg funktioner - indstillinger og vedligeholdelse. Her kan du frit vælge en lagringsmappe.
Avatar billede jschultz Nybegynder
23. maj 2005 - 09:20 #2
Jeg bruger UK version af outlook, så hvor finder jeg vedligeholdelse? Jeg går udfra man skal i Tools-Options
Avatar billede boxer Nybegynder
23. maj 2005 - 09:29 #3
Først skal jeg lige vide om du bruger outlook express eller en office version (outlook 2003) ?
Den guide du fik er nemlig til outlook express.
Ellers skal du vælge indstillinger - fanebladet "andet" og knappen autoarkiver.

Jeg er desværre ikke helt inde i UK versionen :o/
Avatar billede vejmand Juniormester
23. maj 2005 - 12:37 #4
Måske du kan bruge metoden fra svaret i dette spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/618903
Avatar billede jschultz Nybegynder
23. maj 2005 - 13:49 #5
Jeg tror lige I skal nærlæse mit spørgsmål en ekstra gang :-) Og det er OUTLOOK jeg bruger, uden express ;-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. maj 2005 - 23:13 #6
Rigtig, stien til dine datafil kan du se her:

Funktioner > indstillinger > Konfiguration af E-mail > Datafiler

På engelsk:

Functions > Settings > Configuration of E-mail > Files
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. maj 2005 - 12:14 #7
Er du kommet videre ? ?
Avatar billede jschultz Nybegynder
05. juni 2005 - 14:58 #8
Til dragonknight: Dit svar tester jeg i morgen og du får points hvis det virker. Tak for det.
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. juli 2005 - 12:19 #9
Er du kommet videre ? ?
Avatar billede jschultz Nybegynder
25. september 2005 - 17:05 #10
Til dragonknight: Nej er ikke kommet videre. Jeg ved ikke hvad du mener med dette: Funktioner > indstillinger > Konfiguration af E-mail > Datafiler

På engelsk:

Functions > Settings > Configuration of E-mail > Files

Det jeg er ude efter er placeringen af personal folders ude i venstre side i Folder list. Er du 100% med?