Avatar billede faroeboy Nybegynder
25. maj 2005 - 12:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kontakt til min Maxtor One Touch ll

Jeg har en Maxtor One Touch II jeg ikke kan få kontakt til igen. Da jeg har kørt med en XP Prof engelsk version tidligere, hvor den blev sat til og brugt, er jeg i tvivl om det kan være fejlen, da jeg nu anvender den på en maskine med XP Home dansk version?? (det burde ikke være, men jeg ved det ikke??
Som sagt jeg får ikke kontakt til den mere, under Denne computer kommer den til at stå som "Maxtor Locked Drives"
det kender jeg ikke til, og har ikke låst den.
Hvad gør jeg?
Jeg har afinstalleret og geninstalleret dog uden held.
Max point til den som har løsningen først.
MVH Faroeboy
Avatar billede flyhigh Nybegynder
25. maj 2005 - 12:38 #1
I just spent 1+ hr on the phone with Maxtor (partial that long b/c I rebooted my comp about 8 times)... They DID fix it. They had me disconnect the drive, unistall the software using the CD it came with. I also had to connect the external drive to another PC in my office and reformat it (quick version) - reformat = lose all info on drive. I then installed the CD software again (with the drive still disconnected). It works now. Call Maxtor and they will walk you through it... in the USA call 1-800-262-9867

Læs iøvrigt evt. også de andres posts for yderligere erfaringer fra brugere med maxtor|| diske og "maxtor lock.d drives"

kilde: http://www.geekstogo.com/forum/Maxtor_One_Touch_II_suddenly_disappeared-t11184.html
Avatar billede faroeboy Nybegynder
13. april 2006 - 15:48 #2
ok
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2006 - 09:26 #3
(du har ikke lukket her....)
Avatar billede faroeboy Nybegynder
16. april 2006 - 23:53 #4
john, helt ærligt jeg duer ikke
Avatar billede faroeboy Nybegynder
16. april 2006 - 23:56 #5
hvordan gør jeg? jeg vil gerne afslutte dette ?
Avatar billede faroeboy Nybegynder
17. april 2006 - 00:45 #6
Jeg kan oplyse, at vedkommende harddisk var ødelagt, den blev erstattet af en ny, derfor døde det her ud for så vidt, men jeg vil lukke, har givet svar og accepteret, men det lukker ikke alligevel.
Jeg synes jeg klokker meget i det for tiden, det går bare ned ad bakke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2006 - 01:06 #7
hæhæ det går sgu nok alligevel :)

(Lav et svar, marker eget navn i boksen til venstre og klik på accepter)
Avatar billede faroeboy Nybegynder
17. april 2006 - 13:47 #8
det var da utroligt, må bestemt have været forstyrret af det andet problem med win 98, der sker der også ting og sager, så jeg skal til at dele point ud der.
Avatar billede flyhigh Nybegynder
19. april 2006 - 20:19 #9
sådan kan det jo også gå :)
/max