Avatar billede ulstriks Nybegynder
25. maj 2005 - 15:04 Der er 8 kommentarer

Røg i kabinet

Min PC er røget sig en tur! Igår da jeg sad midt i en defragmentering af skidtet begyndte der at lugte brændt i hele rummet og jeg fik et chok da jeg så store sorte røgskyer komme ud af mit kabinet. Man skulle tro der blev kokkereret inde i min PC! Jeg nyder gerne et mellemmåltid medens jeg defragmenter men min PC skal helst være røgfri!! Hvad er der sket??

PS! Jeg skriver fra en vens maskine selvfølgelig.... :-)
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:05 #1
død strømforsyning, (defekte lytter)
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 09:13 #2
Nogen respons måske ??
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 02:33 #3
kan man forvente noget feedback ?
Avatar billede migdaniel Nybegynder
26. januar 2007 - 22:58 #4
PRØV AT SKILLE DEN AD OG SE HVAD DER ER BRÆNDT...
Avatar billede johnnylassen Seniormester
01. februar 2014 - 17:53 #5
Selvfølgelig er der response her. Men dit spørgsmål kan sidestilles med dette: Min bil ku ikke starte forleden. Hvad er der galt?
Der kan jo være mange årsager ikke :-)
Så skil dyret ad og find ud af hvad der ser ud til at have været årsagen til dit "mellemmåltid"
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. februar 2014 - 22:42 #6
Æhm - gutter, tror I ikke staklen har fået sparet mønter sammen til en ny spand i de mellemliggende 8 år?!?

:-D
Avatar billede johnnylassen Seniormester
02. februar 2014 - 10:08 #7
Nej da, for så havde spørgsmålet da været lukket.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. februar 2014 - 11:44 #8
...med den sans for logik håber jeg ikke du arbejder med IT?
;-)