Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2005 - 22:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

offtopic gossip

Har I set http://www.jobworld.dk/shared/cv/source/cv_start.hts?nav_to=no_logon,search,id,328546813 ?

IDG søger en PHP udvikler.

<citat>
Profil:

Du taler flydende PHP, XHTML og SQL

Kender du til open source CMS'et XOOPS har du en fordel, men det er ikke et krav

Derudover har du et godt kendskab til Smarty, Javascript, DHTML og XML

Kendskab til Linux er et fordel

Erfaring med OOA/OOD/OOP

Vi anvender:

Linux, Apache, PHP, MySQL, cvs, en smule Perl, og har fokus på overholdelse af åbne standarder.
</citat>

Både www.computerworld.dk og www.pcworld.dk er mig bekendt ASP !

Gad vide om det er en www.eksperten.dk udvikler de søger ?

Hvis ja, så må vi håber de får en god mand !!!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. juni 2005 - 22:08 #1
godt set Arne, vi må hjælpe dem alt det vi kan, så de finder en god
Avatar billede snowball Novice
08. juni 2005 - 08:56 #2
Efter planen skal personen i ovenstående job også bruge noget af sin tid på Eksperten, så vi er mange der håber på at de finder en kompetent person :)

Mht. til ASP vs. PHP, så er IDG midt i et større projekt hvor de skifter platform til ren Linux og PHP (så vidt jeg husker).
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juni 2005 - 08:58 #3
IDG: Det er bare over i statistik og tage en top-20 i PHP kategorien og sende
nogle email ud !
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juni 2005 - 10:46 #4
Men iøvrigt synes jeg ikke at det lyder for godt.

1) migrere www.computerworld.dk fra ASP til PHP
2) migrere www.pcwporld.dk fra ASP til PHP
3) fixe www.eksperten.dk

og 6 mand måneder som skal prioriteres.

Der kunne godt gå hen og blive meget få timer til os ....
Avatar billede simonvalter Praktikant
08. juni 2005 - 12:16 #5
open source systemet bag eksperten så skal det nok blive ordnet ;)
Avatar billede snowball Novice
08. juni 2005 - 12:55 #6
arne_v: Så vidt jeg har forstået, så er det IDG's plan at opbygge et CMS som kan tage sig at så godt som alle IDG's web sites - dog bliver Eksperten nok en undtagelse da den udskiller sig væsentlig fra IDG's andre web sites. Dermed skal de som sådan opbygge siderne mere eller mindre helt fra bunden af, så en direkte konvertering kan der vel næppe være tale om ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juni 2005 - 16:08 #7
uanset hvad der præcis skal laves lyder 6 mand måneder ikke af meget ....
Avatar billede arne_v Ekspert
11. juni 2005 - 12:33 #8
nu får vi se

jeg lukker her
Avatar billede simonvalter Praktikant
29. juni 2005 - 19:58 #9
Avatar billede arne_v Ekspert
29. juni 2005 - 20:02 #10
interessant

men det lyder ikke som om at der bliver mange Eksperten timer ud af ham

:-(  :-(  :-(