Avatar billede annettef Nybegynder
09. juni 2005 - 20:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Link virker ikke i Outlook Express

Hej

Jeg har fået et meget underligt problem med Outlook Express.

Når jeg modtager en e-mail som indeholder et link, så sker der intet når jeg klikker på linket. Problemet er opstået fra den ene dag til den anden, og jeg har ikke installeret nye programmer eller noget.

Håber der er nogen der kan fortælle mig hvordan jeg løser problemet, for det er ret besværligt og træls i længden at skulle kopiere links over i browseren i stedet for at linket bare åbner et nyt vindue af sig selv.

/Annette
Avatar billede arlet Juniormester
09. juni 2005 - 20:19 #1
Avatar billede milter Ekspert
09. juni 2005 - 21:44 #2
Avatar billede annettef Nybegynder
10. juni 2005 - 07:59 #3
Hej

Har nu forsøgt begge dele, men det hjælper ikke...

/Annette
Avatar billede milter Ekspert
10. juni 2005 - 13:33 #4
Hvilket program står til at åbne .HTM og .HTML-filer i Kontrolpanel > Mappeindstillinger > Filtyper?
Avatar billede annettef Nybegynder
23. juni 2005 - 12:22 #5
Der står at det er Internet Explorer der skal åbne htm og html filer
Avatar billede milter Ekspert
23. juni 2005 - 16:09 #6
Ved ikke, om dette kan hjælpe, men det er en god kur mod mange forskellige ting i IE:

IE > Funktioner > Internetindstillinger > Generelt > I feltet "Midlertidige internetfiler" sletter du både "Cookies" og "Filer".
Avatar billede annettef Nybegynder
24. juni 2005 - 08:30 #7
Det hjælper desværre heller ikke
Avatar billede milter Ekspert
24. juni 2005 - 11:31 #8
Prøv det her så:

Herunder er der et link til en side med små programmer, som retter fejl i forskellige filtypers "default association". Find denne: "Restore the default associations for htm/html files" og følg vejledningen i toppen af siden:

http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm
Avatar billede annettef Nybegynder
26. juni 2005 - 11:02 #9
Nu har jeg hentet zip filen, og nu fungerer alt igen som det skal.

Tusind tak for hjælpen Milter - læg et svar så du kan få point...

/Annette
Avatar billede milter Ekspert
26. juni 2005 - 11:14 #10
Velbekom, og takker for point :)