Avatar billede supermanden Nybegynder
31. august 2005 - 16:26 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Leje af tv

hey

Da vores 28 tommer tv lige er stået af og vi ikke har råd til at smide en større bunke penge ud overvejer vi at leje et

Hvor er det billigst ???
Det skal mindst være 28 tommer
og en max lejepris på 400 kr om md.
Avatar billede pallas Nybegynder
31. august 2005 - 16:32 #1
Avatar billede supermanden Nybegynder
31. august 2005 - 16:35 #2
ja den har jeg luret lidt på men synes ikke deres udvalg er særlig stort det tv vi har/havde er det øverste på den side der Philips 28" widescreen stereo TV
Philips 28PW6008 men er da instereseret hvis dr er andre muligheder
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
31. august 2005 - 16:37 #3
Prøv at gå ned i din nærmeste tv forhandler... der plejer man at kunne lave aftaler om enten leje eller køb over tid ...!!
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
31. august 2005 - 16:39 #4
Ja leje med forkøbsret = skjult afbetaling, men du bliver taberen i sidste ende, eller rettere du betaler mere end det er værd, men sådan er det det er dyrt at være fattig
Har ellers hørt at i New Oleans er der udsalg i diverse forretninger :-)
Avatar billede pallas Nybegynder
31. august 2005 - 16:39 #5
Hvis i er villige til at betale 400 kr om måneden - hvorfor så ikke købe på afbetaling ? Jeg har lige købt Sony 32" widescreen til knap 4000 kr. Efter 10 mdr - ejer i jo fjernsynet :-)
Avatar billede supermanden Nybegynder
31. august 2005 - 16:41 #6
hvor har du gjort det pallas
Avatar billede pallas Nybegynder
31. august 2005 - 16:43 #7
I føtex såmænd. Der kan man også oprette et expresslån. Så vil et tv til 4000 kr være betalt på 12 måneder. http://www.fotex.dk/internet/fotex/fotex.nsf
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. august 2005 - 17:10 #8
Afbetaling, leje, "expreslån" og alt det andet gejl, er tåbeligt at overveje. Snak med din bank. Lån pengene i banken, og betal kontant. Det er langt det billigste.
Avatar billede hataffrugt Nybegynder
31. august 2005 - 17:53 #9
nanoq>>

Hvis vi nu tager eksemplet fra leasy med fjernsynet: PHILIPS 32PW9520 til 7999.

vil det koste dig: 12x692 = 8304

forskellen: 8304-7999 = 305 kr.

dvs. at du skal have din bank til at forente + omligge/etable et lån over 12 mdr for 300 kr. bliver sgu nog lidt svært vil jeg tro.
Avatar billede anoz Nybegynder
31. august 2005 - 17:58 #10
hataffrugt>> tager leasy ikke overpris for deres varer? tror godt, at man kan finde det tv i hvert fald 1.000 kr billigere...? Jeg ved det ikke - bare en tanke...

mvh
anoz
Avatar billede supermanden Nybegynder
31. august 2005 - 18:00 #11
det gør for du kan bare se her

Philips 28" widescreen stereo TV
Philips 28PW6008

Leje pr. md. 179,-
Afbetaling pr. md. 99,-
12 mdr. - 0% i rente 317,-
Kontantpris 3499,-

Det tv har de også i Elgiganten til 2265 kr  Totalt det samme tv
Avatar billede hataffrugt Nybegynder
31. august 2005 - 18:05 #12
kunne jeg så godt forestille mig et eller andet sted skal de vel have deres renteudgifter + fortjeneste hjem ;O)

men ud fra deres fine 12 mrd. rentefri lån. betaler du ikke meeget mere for produktet end ved kontant var blot det jeg ville frem til ;O)
Avatar billede anoz Nybegynder
31. august 2005 - 18:16 #13
det har du ret i... jeg mente bare, at fordi lånet er rentefrit, så ender det sjældent med at være billigt i sidste ende - specielt hos firmaer som leasy!

supermanden>> sorry for spam i dit spm :o)

mvh
anoz
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
02. september 2005 - 19:13 #14
Hej

Hvad med at gå ned i HI-FI Klubben og købe det ? Det er gode fjernsyn de har der, både store/små, billige/dyre, almindelige/flade, sølv/sorte, og så kan du købe kontant eller købe det i afdrag til kun 0.06% i rente på lånet.

Jeg har selv købt i HI-FI Klubben, og jeg er fuldt tilfreds med det tv jeg har fået, og det er noget der holder.

Mvh

Sweet1
Avatar billede supermanden Nybegynder
18. december 2005 - 10:47 #15
har fundet en løsning
købte igemmen elgigangten