Avatar billede tobala Nybegynder
10. september 2005 - 21:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Domæne ændret til arbejdsgruppe - kan ikke logge på Windows XP

Min computer har været sat op til at logge på et netværk med et domæne.
Efter at jeg, ved brug af "Guiden Netværksindifikation" ændrede det til "Firmaet bruger et netværk uden domæne", kan jeg ikke logge på Windows XP efter genstart. (genkender ikke brugernavn og password.
Kan nogen hjælpe mig PLS.
Avatar billede lap Nybegynder
10. september 2005 - 23:53 #1
Det tyder jo på, at du har brugt et domæne brugernavn/password.

Når du melder maskinen ud af domænet skal du jo kende et brugernavn/password på en bruger, som er oprettet lokalt på computeren.

Check lokale brugere (højreklik på denne computer - administrer - lokale brugere og grupper - brugere).

og når du nu ikke kender et brugernavn/password - hvordan gør du så det - jo, du logger på computeren med lokal administrator.
Avatar billede kenp Novice
11. september 2005 - 00:03 #2
og hvis du ikke kender nogle passwords eller lign. så tager man den med på arbejdet og ringer til it-afdelingen og får dem til at fixe det.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2005 - 18:12 #3
har du prøvet fejlsiker tilstand, den med F8 under opstart?
Avatar billede tobala Nybegynder
05. august 2015 - 08:30 #4
Spørgsmålet er ikke relevant længere