Avatar billede jinks_83 Nybegynder
06. oktober 2005 - 21:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Baggrundsskærm

Hej alle

Jeg havde en masse virus på min com som nu er renset. Problemet er at min baggrundsskærm har en fast farve som jeg kan ændre. Jeg kan derimod ikke sætte baggrundsbillede eller andet ind. Jeg har kun valget mellem forskellige farver.

Jeg har prøvet at geninstallere driveren til skærmkortet og det hjælper ikke. Jeg kunne forestille mig at der er ændret noget i registreringen men ved ikke hvor.

Takker på forhånd for hjælpen
Avatar billede boxer Nybegynder
06. oktober 2005 - 21:57 #1
Vælg menuen Start - kør.
Skriv sfc /scannow og tryk enter.
Du skal bruge din windows cd.
Avatar billede fromsej Praktikant
06. oktober 2005 - 22:22 #2
Har du nogen gemte logfiler af det der er blevet fjernet?
Det kan være Smitfraud du har haft besøg af, så skal der andre midler til.
For lige at se om der ligger mere skal du følge denne vejledning, punkt 1-4.
http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm
Avatar billede jinks_83 Nybegynder
09. oktober 2005 - 21:03 #3
Jeg tror det var smitfraud - derimod var den fjernet men havde ændret i registreringen. Så jeg takker mange gange for det. Bare ved at få navnet kunne jeg søge mig frem til fejlen... Det viste sig der faktisk lå en smitfraud.reg på nettet der ændrede de ting den havde lavet tilbage - så tak igen og svar venligst :)
Avatar billede fromsej Praktikant
09. oktober 2005 - 22:58 #4
Det kommer her.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
19. oktober 2005 - 20:55 #5
Tak for point.*S*