Avatar billede horny_j Nybegynder
30. oktober 2005 - 18:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

compaq presario 2100 grafikkort drivere, bedst til nfsu2

Hej jeg sidder og er ved at få en compaq presario 2100 installeret...
og kan ikke finde nogle grafikkort drivere til den,

vil også gerne have den til at kører bedst muligt til need for speed underground 2.. nogle der kan hjælpe mig ? :)
Avatar billede haverslev Novice
30. oktober 2005 - 18:21 #1
En bærebar skal opdateres på producentens hjemmeside.
Så du skal lige finde ud af hvilken model du har - presario 2100 er nemlig kun en serie betegneglse.

Når du har fundet model nr. på maskinen så indtast det og hent div. driver.
http://welcome.hp.com/country/dk/da/support.html?pageDisplay=drivers
Avatar billede horny_j Nybegynder
30. oktober 2005 - 18:30 #2
det er en compaq
Avatar billede haverslev Novice
30. oktober 2005 - 18:32 #3
Ja det ved jeg, men du kan kun finde driverne via HP hjemmeside.
HP har overtaget Compaq - derfor.
Avatar billede horny_j Nybegynder
30. oktober 2005 - 18:34 #4
ups læste forkert
Avatar billede haverslev Novice
30. oktober 2005 - 18:35 #5
Du kan også hente programmet EVEREST Home Edition v1.51 som giver en masse oplysninger om din pc.
Installere og start programmet, F.eks kan du klikke på Motherboard, klikke på chipset, nederst på siden kan der hentes opdateringer via producentens www. adresse.  http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
Avatar billede horny_j Nybegynder
30. oktober 2005 - 18:39 #6
ja jeg fandt dem :) kender du nogle tweaks til xp ? eller noget andet lir ? så jeg kan få den kører bedre
Avatar billede haverslev Novice
30. oktober 2005 - 18:44 #7
Nu ved jeg ikke lige havd du specielt tænker på, med denne kan du lave lidt lir`
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Hvis ikke det er det du mener, så sig lige til.
Avatar billede gratis Nybegynder
31. oktober 2005 - 17:02 #8
Avatar billede gratis Nybegynder
31. oktober 2005 - 17:05 #9
Avatar billede horny_j Nybegynder
31. august 2015 - 21:43 #10
Problemet er løst :o)