Avatar billede imp Nybegynder
30. november 2005 - 11:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyhedsbrev e-mail administrations CMS noget

Halløjsa...

Nu er jeg ikke den hårdeste til ASP, så jeg er virkelig stolt af mig selv efter at have lavet dette... Det er et system til at administrere de e-mail adresser der er tilmeldt ens nyhedsbrev. Der er ikke alverdens funktioner, men man kan da redigere navn, redigere e-mail adresse, sortere efter bogstav (e-mail adresse), ændre tema, skifte sprog, sende til alle e-mail adresser (dog gennem ens eget e-mail program), sende til en enkelt e-mail adresse og sende til en tilfældig e-mail adresse...

Det er kun version 1 beta så jeg kunne godt tænke mig hvis I havde nogle idéer til nogle funktioner...

Derudover må I meget gerne kigge på designet og brugervenligheden og ellers også komme med kritik og kommentarer :-)

Sidst men ikke mindst vil det, når det er færdigt, være til fri download så man kan bruge det på ens egen side hvis man vil...

Håber I kan lide det :-)

Adressen: http://www.photonav.dk/resourcer/mailadmin
brugernavn: testuser
kode: testpassword

Mvh. imp
Avatar billede imp Nybegynder
30. november 2005 - 11:07 #1
Hmmm... Pt. er web10's server vist nede... SKOD! Skriver når den er oppe igen...
Avatar billede imp Nybegynder
30. november 2005 - 11:12 #2
Nå, men jeg kan da lige fortælle om de funktioner der er på vej:

Brugerindstillinger (kode + e-mail)
Antal viste rækker pr. side (definérbar)
Tilføj farveskema
Husk login
Sortér efter bogstav (navn)
Slet alle

Det er vist de funktioner jeg lige kan komme på pt...

Mvh. imp
Avatar billede jokkejensen Novice
30. november 2005 - 11:34 #3
Du kunne jo se på det store udbud af profesionnelle af nyhedsbrevs markedsføring - Se hvad de har af funktioner, og hvad der skal til for du kan komme op og konkurrere mod dem.
Avatar billede imp Nybegynder
30. november 2005 - 17:45 #4
Så er den oppe at køre igen... I er meget velkomne til at komme med kritik og kommentarer :-)

jokke-> Jessir, det vil jeg gøre...

Mvh. imp
Avatar billede imp Nybegynder
22. december 2005 - 21:05 #5
ingen svar? Lidt skidt :,-(
Avatar billede imp Nybegynder
09. september 2014 - 16:03 #6
Kunne være jeg skulle lukke denne her