Avatar billede donkz Nybegynder
12. februar 2006 - 17:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Noget protin pulver ting

Hej, Er der nogen som kan fortælle mig hvor man kan købe noget pulver som gør at du tager på, har fået afvide at der er noget lige som protin pulver,
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. februar 2006 - 17:58 #1
Matas ved en masse om kost tilskud
Avatar billede 2paz Nybegynder
12. februar 2006 - 18:05 #2
Jeg har købt det i Helsekost-forretningerne.
Men hvis det er muskelmasse vi taler om, gør et proteintilskud det ikke alene. Du er nød til at (styrke)træne også.
Avatar billede keysersoze Guru
12. februar 2006 - 19:15 #3
det kommer nok lidt an på hvad formålet er - man kan jo tage på flere steder på kroppen. Protein bliver nok primært nævnt i forbindelse med vægtforøgelse i form af muskelmasse men er det tilfældet gør protein det ikke alene jo og så vil du kunne få mere at vide her; www.fitforum.dk - ved køb kan www.bodylab.dk nævnes. Matas og andre forretninger sælger mange gange sådanne ting til overpris og det er sjældent en super god kvali.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2006 - 00:17 #4
www.getbig.dk har en stor shop :)

og som ovenover vist har de et forum også kaldet fitforum www.fitforum.dk
men brug getbig shoppen :)
http://www.getbig.synonym.dk/

men hvis jeg må sige en ting... Hvis du vil ha proteiner, så brug walle :)

Det man tager på af, er alt for dyrt :) i forhold til alt det mad du kan købe ;)
Avatar billede keysersoze Guru
27. marts 2006 - 11:46 #5
lukketid?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2006 - 10:18 #6
Lukketid! ;)
Avatar billede henrikclausen Novice
19. maj 2015 - 11:46 #7
Jeg har købt det i Helsekost-forretningerne http://www.nutripusher.dk/protein-sport/proteinpulver.html
Avatar billede keysersoze Guru
19. maj 2015 - 12:43 #8
... og 9 år senere
Avatar billede henrikclausen Novice
22. marts 2017 - 11:22 #9