Avatar billede fastwrite Nybegynder
02. marts 2006 - 23:47 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjemmesiden trænger til lidt mere admin-venlighed

Hej med jer.

Jeg har lavet min kones hjemmeside: www.mrsskipper.dk - og det fungerer også nogenlunde.

Jeg har desværre ikke så meget tid til at sætte mig dybere ind i hjemmeside-junglen (nøjes med installation og drift af servere).

Vi har brug for et modul - helst i asp - hvor vi via et enkelt admin-interface kan uploade billeder, og føje de oplysninger til der skal bruges.

Som det foregår nu henter jeg hele databasen ned, retter i den, og uploader det hele igen. Ikke videre smart, når det kan gøres meget enklere.

Er der nogen der kan komme med et bud på et admin-system hvor vi kan uploade/slette billeder og tekst?

Jeg er villig til at betale ca. 1000 kr. for et system vi kan bruge.
Avatar billede kalp Novice
03. marts 2006 - 01:18 #1
af nysgerrighedhed... databasen... er det en access database? hvis ja kan du fortælle om opbygningen?
Avatar billede peturkirke Novice
03. marts 2006 - 02:08 #2
jeg kan godt lave det, men så må jeg få lidt flere oplysninger. Hvordan ser siderne ud ? er det samme antal billeder på hver side ? kontakt mig på peturkirke snabela hotmail.com
Avatar billede kalp Novice
03. marts 2006 - 02:15 #3
hans hjemmeside er www.mrsskipper.dk  :)

derfor er jeg interesseret i om den nuværende database kan benyttes eller om det også skal laves om.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
03. marts 2006 - 07:21 #4
Hej begge.

Jo, den nuværende database kan godt bruges, medmindre I erfarer at det er bedre at starte med en ny. og ja, det er en access database.

Opbygningen? Hmm.. Jeg laver bare et kald til databasen, og trækker dataene ud. Det kan sikkert gøres meget mere elegant end hvad jeg har fået lavet gennem tiden.

Det vigtigste er dog det her admin-modul.

Og ja, der er to billeder på hvert produkt, hvor den henter to forskellige billeder - et thumbnails og et stort - prøv at tjekke hjemmesiden.

Jeg kan godt sende databasen til jer, så I kan se hvordan den er bygget op, og også sende produkt siden så I kan se hvordan den er bygget op.

Det er muligt at der er en masse ting der skal ændres, og det er jeg naturligvis villig til at betale ekstra for.

mvh
Thomas
Avatar billede kalp Novice
03. marts 2006 - 07:52 #5
Du må gerne sende databasen til adasdasdasd@hotmail.com

Så vil jeg i aften kigge på om det modul jeg  har liggende nogenlunde kan integreres med din database... hvis ja så bliver det godt:)
Avatar billede scandinavian Nybegynder
03. marts 2006 - 11:26 #6
Hej! Du er velkommen til at kontakte mig på: molntuss@gmail.com, hvis du stadig mangler én til at udføre opgaven.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
03. marts 2006 - 13:54 #7
Hej med jer alle.

Databasen kan hentes her: www.mrsskipper.dk/produkter.zip

I er velkommen til at sende mig en mail på i n f o  snabela mrsskipper.dk
Avatar billede fastwrite Nybegynder
07. marts 2006 - 22:25 #8
Er der stilstand? Nogle er kommet med nogle tilbud - men jeg har ikke set noget konkret.. Er det for svær en opgave? Skal vi lave databasen om?

Vi er villig til at ændre på tingene, så det kan gøres nemmere.
Avatar billede cygnet Praktikant
08. marts 2006 - 19:02 #9
fsstwriter >

Hvis du kan sikre det er mig der får opgaven, kan jeg godt kigge på det.

Jeg har blandt andet lavet www.jonsen.dk
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2006 - 23:52 #10
Hej Cygnet. Tak for din interesse. Jeg synes lige vi skal give alle en chance. Men siden ser fin ud - har du også lavet et admin-interface som er til at forstå, også for en knap så erfaren computerbruger?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
08. marts 2006 - 23:53 #11
Har du - cygnet - eventuel en demo eller noget af dit admininterface jeg kan se?
Avatar billede cygnet Praktikant
09. marts 2006 - 07:51 #12
hej Fastwriter...

Admin moduler er min specialitet :-p

Ej gas. Men kig her

http://www.kissshop.dk/admin
bruger kissshop
password cygnet

butikken kan ses her:
http://www.kissshop.dk/login.asp

Du er velkommen til at prøve at tilføje vare osv.

Jeg synes næsten vi skal lave en lidt forbedret udgav af den shop, og føre dit nuværende design derovre i det system. Systemmet kan selvfølgelig tilrettes til netop dit behov.

Mail mig evt. på ks(a)cygnet.dk for flere dybdegående detajljer.

Systemmet er også bygget på ASP og Access så du også selv kan forstå det.

/cygnet
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. marts 2006 - 10:47 #13
hej cygnet - jeg tjekker lige.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. december 2014 - 01:10 #14
vist på tide at få lukket...