Avatar billede jesper014 Nybegynder
15. maj 2006 - 20:31 Der er 19 kommentarer

Hjælp mig til at få lyd

Jeg har lige formateret min computer og nu kan jeg ikke få lyd, den siger det er fordi jeg ikke har lyddriveren "SiS 7018-Lyddriver"

Jeg ved ikke om det har noget med det at gøre men jeg har heller ikke det der lyd mixer.

Please hjælp mig!
Avatar billede peet49 Nybegynder
15. maj 2006 - 20:32 #1
Du skal indstallere div. driver til bundkortet, der fulgte en CD med bundkortet.
Avatar billede jesper014 Nybegynder
15. maj 2006 - 20:35 #2
Men jeg har ingen cd'er til computeren. hvis det kan hjælpe så er det en Medion PC og jeg har kun Recalling CD'er
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. maj 2006 - 20:49 #3
Avatar billede peet49 Nybegynder
15. maj 2006 - 20:50 #4
www.medion.de se under download/driver
Avatar billede jesper014 Nybegynder
15. maj 2006 - 21:05 #5
Jeg tror der er ved at ske noget , men nu mangler jeg et eller andet sound wave. det der der er nede i hjørnet normalt som en lille højtaler. den med lyd instillingerne
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. maj 2006 - 21:07 #6
se i kontrolpanelt under lydindstillinger, der finder du din mixer..O)
Avatar billede jesper014 Nybegynder
15. maj 2006 - 21:10 #7
Mixeren ligger der ikke :S
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. maj 2006 - 21:15 #8
prøv start/programmer/tilbehør/underholdnning/lydstyrke
Avatar billede jesper014 Nybegynder
15. maj 2006 - 21:20 #9
Der ligger nået men ikke mixeren. Jeg har jo ikke haft den før så skal jeg ikke installere den ?  ;S
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. maj 2006 - 21:25 #10
du kan skrue op og ned på din lydstyrke, en rigtig mixer kan du få en næsten enhver medie afspiller..??
Hvis du mener softwaret til dit lydkort, så må du geninstallere din driver cd, eller fortælle hvad programmet hed..O)
Avatar billede jesper014 Nybegynder
15. maj 2006 - 21:32 #11
Hvad hedder hvad ? :S
Avatar billede jesper014 Nybegynder
15. maj 2006 - 21:32 #12
Jeg skriver igen i morgen!
Avatar billede jesper014 Nybegynder
16. maj 2006 - 19:48 #13
Hvor kan jeg downloade mixeren ?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. maj 2006 - 14:33 #14
Hvis du mener softwaret til dit lydkort, så må du geninstallere din driver cd, eller fortælle hvad programmet hed..O)

eller hvad lydkortet hedder..??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. maj 2006 - 14:40 #15
ellers er der massser af mixere.->> http://www.wugnet.com/shareware/spow.asp?ID=527

http://www.hitsquad.com/smm/programs/4Tracks_MP3_Mix/

men jeg tror jeg misforstår dig, kan du ikke definere det lidt nærmere..???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. maj 2006 - 14:47 #16
ps: faldt over dette.->>'
Go to Start -Run - and type in [services.msc] Scroll down the standard list until you come to Windows Audio. Right click on Startup type. Properties .Change to automatic then apply. This worked for me but no certainty.

kilde..http://www.daniweb.com/techtalkforums/thread35649-2.html

håber det virker, ..O)
Avatar billede jesper014 Nybegynder
18. maj 2006 - 19:23 #17
Jeg skal bruge den mixer / den jeg kan skrue op og ned på fra windows, den som der er nede i hjørnet ved siden af uret. og den er ikke på min computer ;S . skriv en mail hvis du kan sende den til mig please!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. maj 2006 - 20:39 #18
prøv nu det som er skrevet.!!

Hvad har du prøvet af det..?

har du geninstalleret kortet, el. slettet det fra enhedshåndtering..?

.. virker det ikke så skriv i kør..-->> services.msc.. og ændre start op, som skrevet ovenfor..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. maj 2006 - 22:05 #19
hvordan går det..??

ps: dårlig karma er og  bli´r anmeldt..O)