Avatar billede a_due Nybegynder
17. maj 2006 - 15:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ikoner vises forkert

Efter at jeg havde været inde og spille, så min desktop ligepludselig sådan her ud

http://img465.imageshack.us/img465/3692/ikkon7vz.jpg

De fleste standardikoner duer ikke mere, og selvom jeg har været inde og prøvet at ændre dem manuelt hjælper det ikke. Jeg har genstarted i fejlsikret, jeg har lavet systemgenoprettelse, søgt både her på siden, på google og på windows help, intet har duet indtil videre.

Jeg har ikke installeret nogen former for programmer til at ændre ikoner eller desktop udseende. Jeg har ikke været inde og rode med windows mappen, så jeg er fuldkommen paf over det her.
Avatar billede mtj111 Novice
17. maj 2006 - 15:54 #1
Prøv at downloade Tweak UI fra Microsoft

I programmet skal du vælge Repair og knappen Repair now til "Rebuild Icons"

Det hjælper muligvis...
Avatar billede a_due Nybegynder
17. maj 2006 - 16:02 #3
Jamen jeg siger tak for det hurtige "svar" :). det virkede perfekt. Giver du lige et svar, så du kan få din retmæssige belønning, hehe.
Avatar billede mtj111 Novice
17. maj 2006 - 16:08 #4
Ja, men er 200 point ikke for meget?
:-D
Avatar billede a_due Nybegynder
17. maj 2006 - 16:10 #5
jeg må ærligt indrømme at jeg ikke helt forstår ppoint systemet herinde, jeg har 4000 point, så synes ikke det var for meget. Og jeg havde ikke regnet med at det var så simple en løsning, troede det involverede mange flere trin. Jeg synes det er fortjent, siden det gik mig på nerverne. :)
Avatar billede mtj111 Novice
17. maj 2006 - 16:10 #6
okay :-)
Avatar billede mtj111 Novice
17. maj 2006 - 16:13 #7
Jeg bukker dybt og siger mange tak :-D