Avatar billede kox Nybegynder
27. maj 2006 - 17:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

VArevogn med 3 sæder

Hej E,
Er der nogen der kender nogle biler ala Toyota Sports Van eller Ford Focus C-Max, men med 3 forsæder, altså på gule plader?
"Terræn"gående biler ingen interesse, desiderede kassevogne heller-ikke.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. maj 2006 - 17:37 #1
Fiat Multipla
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
27. maj 2006 - 17:39 #2
Avatar billede miss-g Seniormester
27. maj 2006 - 19:05 #3
Mercedes Vito http://www.mercedes-benz.dk/erhvervskoretojer/transportere/vito/vito.htm  Men måske den går under betegnelsen kassevogn - fås dog i mange størrelser.
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
27. maj 2006 - 19:10 #4
Du kan også få Citroen Jumpy med 3 sæder foran...om den er køn må være op til den enkelte ;)
http://www.citroen.dk/model.asp?mid=24
Avatar billede kox Nybegynder
28. maj 2006 - 17:56 #5
Altså Nordic... Ala Toyota Sports VAn... Synes ikke den der Multipla er noget som helst ala ;o)

Miss-G, Ja jeg vil klart betragte Vito som kassevogn.

Kasper, synes også Jumpy hænger lidt i ala delen...

Den jeg har kunnet finde, der kommer tættest på, er den Honda FR-V som har 3 sæder forrest. Desværre er der ret dårlig benplads til mine lange ben. Har lige prøvesiddet den idag.

Hvis der er nogen af jer der vil have point må i lige smide svar, ellers lader jeg spm være åbent en lille tid endnu.
Tak for jeres (ganskevidst beskedne *gg*) indput.
Avatar billede kox Nybegynder
28. maj 2006 - 17:58 #6
... er den NYE Honda FR-V...
http://www.honda.dk/models/ for interesserede.
Avatar billede miss-g Seniormester
28. maj 2006 - 18:34 #7
Jeg springer over - da jeg nævnte en kassevogn.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
29. maj 2006 - 10:39 #8
Hmm, den har da de tre sæder du bad om, den fås på gule plader, den er vist ikke terrængående, den kan indeholde 2,4 m3.
Det var da vist nogenlunde dine krav.
Avatar billede kox Nybegynder
17. juni 2006 - 16:02 #9
Undskyld den sene tilbagemelding der var lige 14 dages ferie i Italien der krævede min tilstedeværelse, mmmmm!
Ja ok Nordic, det er det der med ånden eller bogstavet...

Går ud fra i andre ikke vil point, ellers må i råbe lidt op.