Avatar billede cobain79 Nybegynder
17. juli 2006 - 17:24 Der er 8 kommentarer

ændre sin ip til en ip adresse fra norge

Hej er der nogen der ved om der findes et program som kan ændre ens ip adresse, så det ser ud som om jeg er i norge og ikke i Danmark. Jeg kender til hideip, men der kan jeg ikke vælge hvilket land min ip skal være fra. Jeg skal have det ændret fordi jeg skal have oprettet en konto hos jajah.com som er noget telefon halløj, og der skal jeg have valgt et norsk telefonnummer, men pga min danske ip kan jeg kun vælge et dansk nummer.

på forhånd tak
Avatar billede zynzz Praktikant
17. juli 2006 - 17:37 #1
hide ip virker lidt på samme måde, men hvis du skal have et program til det er der jo også en der skal gi dig lov til at have hans ip... lidt som en dchp..
Avatar billede zynzz Praktikant
17. juli 2006 - 17:37 #2
dhcp evt.
Avatar billede krydset Nybegynder
17. juli 2006 - 17:43 #3
okay her kommer det

i IE går du op i
funktioner -> internet indstillinger
vælger fanebladet forbindelser
vælger lan indstillinger
sætter flueben i proxyserver
og indtaster under adresse:129.240.228.138
og under port:3128

dette er en publick proxy server og er fri at benytte og du vil nu se ud som om du kommer fra norge, siden jeg har adressen fra er her: http://www.samair.ru/proxy/proxy-14.htm
Avatar billede zynzz Praktikant
17. juli 2006 - 17:58 #4
Det er meget smart... Gemmer lige listen :P
Avatar billede cobain79 Nybegynder
17. juli 2006 - 22:01 #5
jeg får godt nok en anden ip adresse, men ikke fra norge, jeg har prøvet alle dem fra norge, men får fra israel og mest united states. desværre, nogen der har nogen ideer?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2007 - 19:49 #6
Åbenbart ikke - lukker du?
Avatar billede krydset Nybegynder
28. oktober 2009 - 15:27 #7
lukker
Avatar billede neontetra Nybegynder
23. august 2014 - 13:22 #8
Det er meget enkelt. Du kan få en VPN-tjeneste med en norsk IP-adresse. Når du har aktiveret en VPN-tjeneste, kan du besøge http://www.ip-details.com/ og have en IP-opslag for at sikre, at din IP-adresse er ændret.