Avatar billede zippy2 Nybegynder
12. maj 2001 - 12:34 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvordan deler man en mp3 fil???

Jeg har en mp3 fil som jeg gerne vil have delt op. Det er en fil men flere musikstykker i. Hvordan gør man det?
Avatar billede okay Nybegynder
12. maj 2001 - 12:42 #1
du download bare cooledit...

www.download.com og søg efter coleedit :o)
Avatar billede koxxx Nybegynder
12. maj 2001 - 12:45 #2
En nemmere måde er, at pakke den med winrar, så kan du selv bestemme hvor store hver fildel skal være, og så er der heller ikke nogle problemer med at samle mp3 filen igen.
Avatar billede koxxx Nybegynder
12. maj 2001 - 12:50 #3
Du åbner WinRAR, højre klikker på den sang som skal deles, så vælger du \"Add files to archive\", så der hvor der står  volume size, bytes, kan du f.eks. vælge 500.000 (500kb / pr. fil) og derefter trykke ok. Så får du delt sangen op i dele af 500 kb og når du så skal pakke den ud, vælger du bar ealle filerne og trykker på \"Extract to\".
Avatar billede goody-goody Nybegynder
13. maj 2001 - 11:17 #4
en opfølgning på okays mislykkede svar..

du går her ind http://www.syntrillium.com/cooledit/

donwloader cool edit, som er et godt lydprogram, hvor du kan ændre og klippe så meget du vil i dine mp3\'er.

koxx metode er ikke god, hvis man skal have præcise klipninger.
Avatar billede nomiz Nybegynder
14. maj 2001 - 15:22 #5
Brug Internet Audimix istedet
Avatar billede nomiz Nybegynder
14. maj 2001 - 15:22 #6
Internet Audiomix.. even
Avatar billede ezzuk Nybegynder
14. maj 2001 - 15:59 #7
kan man ikke med winzip?
Avatar billede www.dk Nybegynder
14. maj 2001 - 16:12 #8
Når du har den som .mp3 skal du bare bruge et splitte program.
Avatar billede tjaz Nybegynder
21. maj 2001 - 08:56 #9
Du kan få fsp3.0 af mig
Avatar billede zippy2 Nybegynder
21. maj 2001 - 14:57 #10
Ok tjaz men så vil jeg også have en loss med \"k\".
Avatar billede valsbol Seniormester
01. august 2014 - 13:14 #11
Jeg har det samme problem. En quickvoice fil som blev på 6 timer, men der er kun de første 5 min jeg skal bruge af den mp3 fil jeg har konverteret til. Vil du være venlig også at sende mig din software?
Avatar billede tjaz Nybegynder
01. august 2014 - 13:19 #12
lol valsbol - 13 år efter ... jeg kan ikke engang huske hvad fsp er :D
Avatar billede valsbol Seniormester
01. august 2014 - 14:17 #13
Jeg er 74 så  et par år fra eller til?.
Nå men du ved altså ikke hvordan man deler en mp3 fil
Avatar billede valsbol Seniormester
01. august 2014 - 15:06 #14
Jeg lukker tråden. Har fundet ud af, at audacity kan dele filer
Avatar billede goody-goody Nybegynder
01. august 2014 - 15:28 #15
Hmm... det var længe siden jeg har fået en mail fra Eksperten. Godt at se at det stadig kører - det var nogle lange nætter jeg brugte den gang årtusindeskiftet... for samle point..?