Avatar billede lullalej Nybegynder
31. juli 2006 - 16:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Postfix mailserver m. MySQL, PostfixAdmin, Dspam og virus scannin

Hejsa...

Jeg vil sætte en mail-server op, den skal køre Debian, og benytte sig af det jeg har nævnt i titlen... Der skal være flere domæner på.

Det jeg leder efter er en guide, nu har jeg og flere andre brug meget lang tid på at finde det, uden held, så derfor er der 200 point til den person der kommer med et link til en brugbar guide.

Håber i kan hjælpe os :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
31. juli 2006 - 16:51 #1
Kører med dette setup..
virker perfekt.
http://www.howtoforge.com/virtual_postfix_mysql_quota_courier

bemærk, det kører uden postfixadmin, men der er et tilsvarende script til rådighed nede i user comments'ne :)
Avatar billede lullalej Nybegynder
05. august 2006 - 17:19 #2
Oki... Jeg prøver... Nu har jeg endelig fået min server til at køre igen... Defekt netkort :s